Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Hei sann.. jeg er i uke 7+3, og tok ul i dag uten synlig hjerte rytme. Legen mente at det er for tidlig og spiren er bare 5 mm, Er det noen av dere som har opplevd eller hørt at dette kan være normalt?? Jeg må bare innrømme at jeg er ganske fortvilet og redd for å miste igjen
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 .....................jeg har lest tidligere flere av dere som har vært på ul tidlig i svangerskapet og har sett hjerterytmen på spiren. håpen noen kan svare meg da hoved innlegger
oesmamma Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Når vi var på ul i 9+3 sa han ikke noe om hjerterytme... Men vet jo ikke om han så d uten å si d... I uke 12+3 sa han at alt var bra - det han kunne se av hjerte (hjerte var ikke ferdig utviklet ennå, noe d ikke skulle være sa han) Håper vi får se hjerte slå på vanlig ul til torsdag!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Heia! Du kan jo ha vært kortere enn du har trodd kanskje? Men det kan jo være at den lille har ligget sånn at det ikke kunne sees heller?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Hei jenter,...takk for svaret, jeg har fått ul-time på torsdag, men jeg syns det er alt for lenge. Jeg vet hvordan jeg har det siden den siste ul på tirsdag. jeg tror ikke jeg klarer mer. jeg har tenkt å bestille privat ul på mandag(da kommer de fleste tilbake fra ferien)og få vite om det er liv i magen ell. ikke. Jeg ser allerede en del symptomer at jeg e helt ned i"kjelleren". selv om jeg prøver å slappe av, tanken det å gå med uvissheten "is just killing me"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå