sjettejuli Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 vi skal en liten tur til utlandet i oktober, da er bebis 3mnd gammel. En av kveldene skal vi ha barnevakt og være borte ca fem timer. Kan jeg ta med litt mme og la barnevakten gi henne det? Det vil sannsynligvis bli første gang hun får det, så jeg lurer på om de liker det?
sjettejuli Skrevet 8. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. august 2006 i tillegg lurte jeg på erfaringer rundt fltur og tre mnd gammel baby
Blomman Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 du bør sikkert prøve både flaske og mme før den tid, men likevel kan jeg ikke garantere at hun tar det. Min lille på 7 mnd neker og ta flaske enten det er mm eller mme - vil ikke ha grøt eller noe annet eller for øvrig. men kanskje lurt at noen andre prøver flaska enn du ( siden du sikkert forbindes med pupp)
sjettejuli Skrevet 8. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2006 men hvis de tar smokk, er det lettere at de tar flaske da?
Blomman Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 min bruker smokk han - men nekter flaske( ikke engang bestemor klarer å gi han flaske - er puppen borte er han like glad og fornøyd - "trenger ikke" mat hvis jeg er borte han)
torborg Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 min bruker smokk og j provde han på flaske da han var 1 mnd det gikk kjempefint helt til han var 2.5 mnd da nekta han plent. nå er han 6 mnd og drikker av flaska viss han MÅ. Har aldri prøvd mme da jeg altid har pumpet meg viss jeg skal ut på noe. vi har vært ute og flyd hver mnd siden han var 7 uker og det har gått kjempefint. go tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå