Gjest Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 noen som vet? får ikke svar på de andre sidene... dvs de som svarer vet ikke.. både vanlig og dig. pris på apotek... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2gangs Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Ca 100 kr og oppover, alt ettersom hvilken type d er. Lykke til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 Hei! Jeg er heller ikke sikker på hva di koster, men ca 140-150 kr. Men det er noen som er billigere og. Lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 8. august 2006 #4 Del Skrevet 8. august 2006 Vanlig cb på apotek tror jeg er ca 110 kr? Digital aner jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kondis som en murstein Skrevet 8. august 2006 #5 Del Skrevet 8. august 2006 Tror 2pk vanlig koster 179,- og 3pk digital koster 249,- Men det er billigere på www.billigetester.no , der koster de henholdsvis 115,- og 179,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #6 Del Skrevet 8. august 2006 Tusen takk for svar jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #7 Del Skrevet 8. august 2006 en god del billigere i sverige! bare et lite tips ;O) selger det på apoteket på Nordby feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #8 Del Skrevet 8. august 2006 jeg har 10 timers kjøretur til svinesund jeg da.hehe så det blir nok en god del billigere her hjemme..;p Men takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå