Gå til innhold

Oktober: BARE JEG SOM ER BEKYMRINGSFULL??


* mamma til 2 prinser*

Anbefalte innlegg

jeg må si jeg tenker mye om dagene..men en tanke er der spesielt hele tiden..Går det bra med babyen?Kjenner jeg nok spark? lenge siden sist osv...noen flere som har det sånn,eleer er det bare meg som er urolig? Er det noe fasit svar på hvor mye man skal kjenne til babyen egentlig?er i uke 29+1 nå......... jeg kjenner spark hver dag,men noen dager kan det være mindre,å andre dager hardere spark! hvor lite til babyen må man kjenne før man bør være urolig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vi alle har de samme bekymringene:) Babyen blir kanskje litt slappere i varmen sånn som resten av oss. Siden barna er forskjellige er det nok ikke noe fasitsvar på når du bør bli bekymra, men Hvis det går et par timer uten at du kjenner noe og du ikke får noen respons ved å drikke noe kaldt, dytte på den eller annet som pleier å vekke'n bør du nok ringe føden. Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite. Du skal ikke føle deg masete for det, de er der for en grunn og er helt sikkert vant til at blivende mødre har spørsmål og bekymringer. Har selv ringt dit et par ganger når jeg har vært bekymra og er glad for det, selv om det heldigvis ikke har vært noe galt ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er i veldig godt selskap:) Har merket at jeg har vært mer urolig,spesielt i varmen hvor han har virket helt utslått til tider:) Og enda kan han tumle ganske mye, og sende sparkene innover og ikke utover hvor det kjennes! Fra uke 28 kan man jo følge sparketesten, den gir et ganske grei oversikt synes jeg!

 

Men somsagt, bekymringer skal tas på alvor,så ring jm eller føden dersom du ikke kjenner så mye liv som du føler er riktig, bedre med et par ganger for mye...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig urolig jeg også så du er ikke alene.. får altid roa meg litt etter jeg har vært hos legen eller jordmor da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...