Nickoline med 2 jenter Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Er 5 uker på veg, men har startet å blø... Har opplevd en MA før, og nå er det helt likt.... Har vært på sykehuset og tatt hcg prøver og skal tilbake om 2 dager for å se om det har steget eller synket. Dere er veldig mye hyggeligere enn de på 1. trimester, men jeg håper virkelig ikke jeg må tilbake hit :-(
Gjest Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 huff så trist! Håper virkelig det går bra med deg og den lille, og at du ikke kommer hit!
Gjest Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Så trist Nickoline. Jeg måtte ta turen tilbake fra 1. tri selv for noen uker siden. Som du sier, det er hyggeligere her inne, men man vil jo ikke være her forevig heller. Stor trøsteklem fra
Fru Barbro von Kobro Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Huff.. Krysser fingrane for at det går bra med deg likevel! Det er jo nokon som blør litt utan at det er noko gale.
Nickoline med 2 jenter Skrevet 8. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2006 Tusen takk for trøsteklemmer! Synes bare det er så ufattelig urettferdig at noen må gå igjennom dette flere ganger. Har lest om mange her som hatt det mer enn meg, både 3, 4 og 5 MA eller SA. Så full respekt til dere! Måtte ingen her inne oppleve dette... Er knust, men krysser fremdeles både fingre og bein!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 ord kan ikke beskrives..sender deg en stor klem.
jordbærsjokolade Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Gir deg en stor klem Nokoline, håper at det gikk bra med deg!
Frøet - 77. Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Krysser fingre og tær!!! Masse lykke til!
Nickoline med 2 jenter Skrevet 9. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2006 Jeg blør enda, men har litt mindre smerter i dag. Skal på sykehuset om en halvtime og ta ultralyd... Er ganske inneforstått med hva som har hendt. Takk for omtankene! Det varmer :-)
Lurv Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 lykke til.. håper du har det bra etter forholdene, og at du har noen som støtter deg!
Gjest Skrevet 9. august 2006 #13 Skrevet 9. august 2006 Å nei, uff da! Gir deg en trøsteklem jeg og håper at blødningene skyldest noe annet.
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 9. august 2006 #14 Skrevet 9. august 2006 Jeg føler sånn med deg nå, vet hvordan det er å ha det sånn. Selv om en ikke er kommet så langt, er det uansett en veldig vond følelse å miste. Hadde selv en SA etter 6 uker i fjor, og det var så vondt. Men du vet i hvertfall at du kan bli gravid, og da er det bare å prøve å se framover:) Stor klem fra meg til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå