Gå til innhold

Nå kommer jeg kanskje tilbake hit....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5 uker på veg, men har startet å blø... Har opplevd en MA før, og nå er det helt likt.... Har vært på sykehuset og tatt hcg prøver og skal tilbake om 2 dager for å se om det har steget eller synket. Dere er veldig mye hyggeligere enn de på 1. trimester, men jeg håper virkelig ikke jeg må tilbake hit :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så trist! Håper virkelig det går bra med deg og den lille, og at du ikke kommer hit!

Skrevet

Så trist Nickoline.

Jeg måtte ta turen tilbake fra 1. tri selv for noen uker siden. Som du sier, det er hyggeligere her inne, men man vil jo ikke være her forevig heller. Stor trøsteklem fra

Skrevet

Huff.. Krysser fingrane for at det går bra med deg likevel! Det er jo nokon som blør litt utan at det er noko gale.

Skrevet

Tusen takk for trøsteklemmer! Synes bare det er så ufattelig urettferdig at noen må gå igjennom dette flere ganger. Har lest om mange her som hatt det mer enn meg, både 3, 4 og 5 MA eller SA. Så full respekt til dere! Måtte ingen her inne oppleve dette... Er knust, men krysser fremdeles både fingre og bein!

Skrevet

ord kan ikke beskrives..sender deg en stor klem.

Skrevet

Gir deg en stor klem Nokoline, håper at det gikk bra med deg!

Skrevet

Krysser fingre og tær!!! Masse lykke til!

Skrevet

Jeg blør enda, men har litt mindre smerter i dag. Skal på sykehuset om en halvtime og ta ultralyd... Er ganske inneforstått med hva som har hendt. Takk for omtankene! Det varmer :-)

Skrevet

lykke til.. håper du har det bra etter forholdene, og at du har noen som støtter deg!

Skrevet

Å nei, uff da! Gir deg en trøsteklem jeg og håper at blødningene skyldest noe annet.

Skrevet

Jeg føler sånn med deg nå, vet hvordan det er å ha det sånn. Selv om en ikke er kommet så langt, er det uansett en veldig vond følelse å miste. Hadde selv en SA etter 6 uker i fjor, og det var så vondt.

Men du vet i hvertfall at du kan bli gravid, og da er det bare å prøve å se framover:)

Stor klem fra meg til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...