Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikm søndag, men ingen tr ennå.. har hatt syklus på 32 dager en gang, så forventningene er ikke skyhøye, men krysser alt.

Har egentlig mindre symptomer nå enn noen annen pp hehe.. eneste er at jeg har gått småkvalm i halvannen uke, men bare sånn av og til, også litt mensmurringer, men det har kun vært de siste to dagene og kun av og til..

Ser det er fler som venter her!!! Spennende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow jammen det kan jo høres veldig bra ut det der... lykke til med testing.. åååå taaa en test!!!

Skrevet

Hehehe.. Takk!! jeg har testeskrekk, så har sagt til meg selv at dersom ikke tr dukker opp innen to dager, tester jeg. Da har det gått over den ene pp'n jeg hadde i april som var på 32 dager. De siste gangene har det vært på 27-28.

Ikke er jeg oppblåst heller, og det er jeg alltid en uke før tr kommer brølende. Rart, også denne kvalmen da.. Men.. har ikke de største forhåpningene.. blir like skuffet hver mnd. Positive er at den ikke kom når jeg trodde den skulle.

Krysser fingre for alle dere som venter!

Skrevet

Nei, nå må jeg finne på noe annet enn å sitte her ved pc'n! Har vondt i lysken, så frykter tr er på vei, men kjennes ikke ut som menssmerter heller. Nei, opp av sofaen og finne på noe gøy:) BLIR GAL AV Å GÅ SÅNN Å VENTE!

Skrevet

krysser fingrene for deg. Håper det går bra denne dagen. når planlegger du å ta testen?

Skrevet

Har hatt en pp som varte 32 dager for en stund siden, så venter 2 dager til. Stikkingene i lysken kommer og går, og nå sitter jeg her halvkvalm igjen..rare greier. Skulle hatt tr søndag.. Takk for at du kryser fingrene for meg, trenger det!!!

Skrevet

Vet ikke om du har hørt det, men det sies at den gangen det klaffer er den gangen du føler deg minst gravid! Du tror det liksom ikke, føler deg ikke kvalm, har ikke ømme bryster eller noe som helst! det er da den sitter!

Masse lykke til!

Skrevet

Hmmm.. ja da er det kanskje et håp her da... De andre mnd har jeg liksom følt alt av symptomer, men ikke denne gangen.. kun denne kvalmen som kommer innimellom, men som forsvinner raskt igjen. Brekker meg et par ganger, og så er det over liksom..

takk for lykke ønskninger, trenger dem nå, har liksom en følelse av at tr kommer denne pp også.. men lever i håpet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...