Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lenn! :-)

Oi, det er jo neste uke det! Går tiden fort nok for deg nå eller?

Jeg skal snart gå i gang med mitt 2. forsøk, men det første forsøket var visstnok kun en "testrunde" som legen sa. Jeg mangler to hormon som heter LH og FSH så i prinsippet kan jeg kun få disse tilført med Menopur og så kan vi ha vanlig samleie. Men pga. av at jeg troligvis fikk for høye doser med Menopur sist, hadde jeg for mange eggposer (5) til vanlig samleie pga. at vi kunne endt opp med femlinger og dermed for lite eggposer til en standard ivf pga. at der vil de modne så mange eggposer som mulig og derfor kjøre mye høyere doser av Menopur. Så det ble egguthenting og semi-ivf prosedyre - og det TOK! :-) Jeg ble gravid og det var i grunnen et lite under i seg selv. Men dessverre mistet jeg den lille spiren vår i uke 10 og måtte gå gjennom utskrapning og full pakke. Men om en liten måned er jeg klar for ny runde igjen, så da er jeg tilbake på avdelingen. Oi, det ble et langt innlegg gitt... Forstod du halvparten av hva jeg skrev?

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5849241-st-olav-anyone/#findComment-5849459
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hei rosegarden,

jeg skal gå til en som heter Lars Børke (fikk han anbefalt her inne). har ikke truffet han ennå, men han hørtes veldig hyggelig ut på telefonen.

i forbindelse med dette uttaket / innsetingen skal han gi meg to behandlinger: en den dagen jeg tar ut egg, og en den dagen jeg setter inn. han samarbeider med St. Olavs, så han kunne kanksje komme opp på sykehuset og gi meg behandling. det hadde vært luksus det ;)

såvidt jeg har forstått går det mye i blodsirkulasjon i livmoren og andre triks som øker muligheten for egget til å feste seg. vet ikke så mye om akupunktur, men den forskningen som har vært gjort på dette tyder på at det har positiv effekt. brukte akupunktur til å stabilitsere syklusen min for et par år siden, og det virket.

i vårt tilfelle er problemet få og late svømmere, men når kvinnen er grunnen til barnløshet har jeg veldig stor tro på at akupunktører kan hjelpe. akupunktur er jo noe man kan gjøre paralellt med en utredning.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5849241-st-olav-anyone/#findComment-5860685
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...