Gå til innhold

Når begynte babyen deres å sove hele natten?

Anbefalte innlegg

Jeg fullammer lillegutt og han sovner ca 22 på kvelden, våkner i 4 -5 tiden for mat og sovner igjen til ca 6-7.

Gleder med til å få en hel natt søvn :)

Han er forresten 2 mnd nå

Er det vanlig at de som bare får mm ikke sover hele natten igjennom??

Fortsetter under...

Min sønn er 10 uker, får bare MM og sover heller ikke gjennom hele natta. Står i min baby-bok at det som regel er barn som får MME som sover gjennom... men det varierer visst veldig da.

Gleder meg også til en hel natts søvn:-D

Annonse

Lillegutt her på 4 mnd har sovet noen få netter fra ca 20-5.30/6. Men ofte oppe en gang før det. Virker som det går lenger og lenger da. Så har han en sjelden tullenatt innimellom. 3 av 5 på barselgr har stort sett sovet hele natta hele tida, så jeg synes nesten det er godt å høre om andre som må opp...

Heisann

Ja - det er veldig forskjellig når de begynner å sove hele natten. Det vanligste er vel at barn som får mm våkner om natten for litt mat.

Datteren vår begynte å sov hele natten av seg selv (fra ca 22-23 til 07-08) fra hun var ca 3 måneder. Hun fikk bare mm så det er mulig å sove hele natten på det også :o)

Annonse

Min datter begynte å sove hele natten fra hun var 3 måneder helt av seg selv (jeg gjorde intet). Ammet kun på denne tiden. For å holde melkeproduksjonen oppe (hadde ikke masse i utgangspunktet) siden hun sluttet å amme om natten, pumpet jeg meg hver kveld rett før jeg la meg, og satte dette i kjøleskapet. Dette fikk hun som ekstra melk neste kveld etter amming. Det ble som regel pappan som gav fra flaske. Det var skikkelig kosestund for dem. Og å få igjen natta var super deilig!

Jenta vår sov sammenhengende fra 21 til 06 første gang når hun var ca 6-7 uker. Nå er hun drøye 10 uker og sover fra 20 til alt fra 0500 til 0700 før hun får mat. I snitt ca 10 timer i strekk. Hun har aldri fått noe annet enn morsmelk, men tror nok absolutt hun sover /lengre enn "snittet", iallefall mye bedre enn førstemann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...