Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Det er bare 8 uker til jeg skal over til 3.tri.... Tiden flyyr jo plutselig.... Er 19+3 i dag .......
Gjest Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Hi, hi Akkurat den følelsen fikk jeg i går da jeg kom inn hit for første gang på lenge og fant ut at det er 3 uker igjen til 3. trimester! Helt sykt hvor fort tiden går, altså!
selfangerkjerringa Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Ja den gjør det! Tiden altså. Den flyr... Det er derfor jeg har sagt jeg skal nyte hvert eneste sekund av denne graviditeten Er ikke sikkert jeg skal ha fler unger (gjennom naturmetoden i hvert fall) så jeg skal få med meg ALT denne gangen. Jeg er vel kanskje den eneste her inne som IKKE har nedtelling til fødselen.... hehehe
2011ee Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 4 uker her til jeg skal over i 3 termin -ja, tiden går jammen raskt:))
Hanne og jentungen Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Jeg har ikke nedtelling, men tiden flyver avgårde likevel...
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 3 uker igjen her Tiden flyr altfor rask, og vet ikke helt hvordan jeg skal rekke alt jeg har aa gj0re f0r bebisen kommer hehe!
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Jeg er med deg ka-ping :-) Har heller ikke nedtelling til fødsel. Ventet så lenge på at denne skulle sitte i forhold til nr.1 og jeg tror også at dette blir min siste.... Prøvetia var slitsom, og jeg blir ikke akkurat noe yngre, 35 når denne kommer. Føler at jeg må sette igang med en gang etter fødsel hvis jeg skal ha flere....hi hi. Jeg synes også at tia går sabla fort og nyter hvert øyeblikk til fulle nå..
Storebror til to :) Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Hmm kom inn hit igår jeg... Hehe.... Men tiden flyr jo fort som dere sier...
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2006 Ja, satt nettop å tenkte på det... Slo meg sånn helt plutselig... Jeg syntes jeg var i uke 7 i GÅR liksom.... Tenk om 5 mnd til er det en liten baby hjemme hos oss.... tror ikke det begynner å gå opp for meg før nå jeg....
Gjest Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 Idag er jeg 4 mnd paa vei.. jeg husker dagen som om det var igaar jeg.. da jeg fikk beskjed om at jeg var 1 mnd paa vei.. tiden gaar jammen meg fort ja.. selv om jeg synes at 5 mnd er lenge igjen.. trur jeg begynner aa glede meg litt mer naar jeg kjenner bevegelser eller magen vokser.. naa er jeg gravid, men det kjennes ikke eller ser ikke slik ut...
mensana Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 Enig med deg, ka-ping! Jeg er gravid for siste gang, vi venter nummer tre.... Jeg synes tiden går fort nok som det er! Det er litt mindre enn 16 uker til termin! - og den tiden kommer til å fly, banna bein!
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 8. august 2006 #12 Skrevet 8. august 2006 Det kommer nok ikke til aa gaa opp for meg f0r jeg ligger paa sykehuset med den lille i armene mine, Iselin.. Kanskje ikke da heller tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå