Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 10 + 0 i dag! Måtte bare dele det med noen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bebisjuk* Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Så bra!! Man er jo bare overlykkelig for hver ny uke som går... Lykke til med resten av svangerskapet også dah c",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer!!! Gleder meg til jeg kommer dit også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 8. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. august 2006 Må også dele at dette er en ny rekord for meg. Har vært prøver i over 2 år, blitt gravid 3 ganger, men mistet i uke 5,6 og 9... Og med alle de så blødde jeg litt .. Nå er jeg 10 uker og ingen blødninger=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilje med gull i magen Skrevet 8. august 2006 #5 Del Skrevet 8. august 2006 Så flott!!! En tøff liten krabat inni magen GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 8. august 2006 #6 Del Skrevet 8. august 2006 Det er kjempeartig for hver uke som går!! Jeg er 8+3 idag,gleder meg til 12 jeg! Lykke til videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå