Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Ja, da var den ordinære UL'en overstått og jordmor var ganske sikker på at vi venter en liten jente denne gangen. Det blir hyggelig, siden vi har en gutt fra før ) Jeg skal tilbake på flere ul'er etterhvert ettersom jeg er med på Stork-prosjektet, så da får jeg det forhåpentligvis bekreftet flere ganger...hehe.
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Gratulerer...så moro! Da blir det en av hver da :-) Lykke til videre....
Gjest Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Gratulerer!! så moro da!!! Svarte deg på innlegget lenger nede tidligere i dag he,he Da må du også på storshopping ;O)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2006 Takk for gratulasjoner!! Blir veldig hyggelig med en av hver... Her kan du lese litt mer om Stork-prosjektet: http://www.rikshospitalet.no/pasientinfo/avdeling.asp?nPubID=2692&nPubID3=2812&nPubID4=2815
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Grattis grattis...... Utrolig gøy. Blir nesten misunnelig på alle som får vite kjønn jeg...når jeg spurte på UL fikk jeg bare et drit surt i svart at "det kan jeg UMULIG se!!!!!!!!!"....... Den jordmora ødela den ordinære UL helt....
Hanne og jentungen Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Gratulerer:) Så kjekt med en av hver:)
Gjest Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Oi, svarte jordmora det på den ordinære UL?! Det er det verste.. For en møkkakjerring. Er ikke det på en måte meningen med den ordinære UL da, itillegg til å fastsette termin og sjekke at alt er i orden.. Hadde hun lagt litt mer sjel i arbeidet sitt hadde hun iallefall kunne gjort et forsøk på å se hva det var, tiltross for at babyen lå vanskelig til eller noe.. Får du ny UL da eller må du gå til privat for å finne ut kjønnet?
Gjest Skrevet 8. august 2006 #10 Skrevet 8. august 2006 ååå.. så koselig! Jeg har UL time nå kl 14, uke 14.. har to jenter fra før, og INGEN anelse om hva det blir nå.. Om halvannen time vet vi det!! *venter sååå spent på at klokka skal "forte seg"*
2nj♥ Skrevet 8. august 2006 #11 Skrevet 8. august 2006 Hei, og gratulerer. Blir det tett mellom dine? Lurte på om jeg ikke kjente igjen nicket ditt fra forrige gang (som ikke er så lenge siden)..... Kjekt med en av hver da. Jeg venter gutt også denne gangen, så her blir det 2 tette gutter.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2006 Joda, det blir tett mellom mine ) Førstemann ble født 25. juli 2005, så det blir ca 18 mnd mellom de to. Når har du termin? Og når kom førstemann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå