Gå til innhold

10 egg befruktet, men...

Anbefalte innlegg

Iflg. Riksen var 15 av de 16 eggene mine modne, og 10 av dem har blitt befruktet til i dag. Hurra!

MEN de ser rare ut! De har visst noen hvite flekker på seg som ikke er normale og som Riksen er ganske tilbakeholdene med å uttale seg om. Så damen på labben kunne ikke love at de kom til å utvikle seg videre og dele seg normalt, og begrepet "god kvalitet" ble på ingen måte brukt.

Fikk beskjed om at de så rare ut allerede i går, og var veldig innstilt på at ingen hadde blitt befrukta til i dag. Men akkurat nå ser vi et bitte-lite lys i enden av tunellen, og har de delt seg til i morgen så får vi forhåpentligvis innsetting da. Men om dette er levedyktige embryo som vil feste seg og bli til en baby er det ingen som vet... Vi har nok ikke det største håpet, men tar en dag av gangen.

Det blir leeeeenge til i morgen.....

Takk for mange hyggelige meldinger i går, dere er så søte og gode alle sammen - glad dere er her!

Klemmmmm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5848855-10-egg-befruktet-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjære Snøfilla,

Du husker sikkert ikke meg, men jeg husker deg da vi var sammen på Bli gravid sidene for 1-2 år siden.. Det er lett å huske deg da du virker som en veldig gjennomtenkt og kjekk jente. Jeg har fulgt med i kulissene hvordan det har gått med deg, men har aldri skrevet noe siden vi aldri har pratet tidligere. Men jeg har gått daglig inn her kun for å sjekke hvordan det går med deg, og håpet er alltid at du har en spire på gang. Så jeg har fulgt med spent nå som du har tatt ut egg, og hvordan befruktningen ville være til i dag. Du hadde jo ikke særlig håp, men du skal vite at jeg har krysset fingrene for deg og bedt høyere makter om at du snart skal få en spire.. Så jeg var utrolig glad i dag da jeg så at du hadde 10 befruktede egg. Du er et steg videre på veien til en et lite under.. :-)

Ville bare ønske deg masse lykke til, og at jeg håper for alt i verden at du snart vil ha en spire i magen!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...