Gå til innhold

August: termin i dag


trollo

Anbefalte innlegg

Heisann folkens. I dag har eg termin, og til no har vi hatt sex, eg har drukke en halv liter med Schweppes bitter lemon til frokost. Håper virkelig at noko skjer snart!!! Er blitt stor no og lei av å ha ein uformelig kropp!!! Tenkte eg skulle vaske huset no, og etterpå blir det trappegåing og bæring. Håper dette hjelper!!!

Nokon fleire med termin i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin i morgen, men det kan godt skje i dag liksom...

 

Grattis med dagen, håper den blir veldig innbringende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk! Legen i går sa eg var blitt stoooor!!! Er ikkje så stor i kroppen, men magen står rett ut og det er ikkje lett å bevege seg.... Blir gutt ja:-) Har faktisk symfysemål på 40! Blir eg større no så må han krysse utanfor skjemaet:-) . Greit at ungen vekser og trives, men han skal no liksom ut og da.......!!! Lykke til i morgen Aga! Det er fullmåne da, så då skjer det sikkert for oss begge. Kor skal du føde forresten? Eg håper på Storken

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Sykehuset Buskerud i Drammen, der fikk jeg lillegutt også. Fødte derimot eldstegutten min på Storken, en fantastisk opplevelse og gode mennesker.

 

Det er ikke alltid sammenheng mellom høyt SF-mål og babyens størrelse, heldigvis. Får håpe at han ikke er altfor stor da, lillegutten min var 4.5 kg og 38 cm rundt hodet og det gikk så greit atte;-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...