Gå til innhold

Hei:) da kommer jeg over til dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 22 februar.. Og kvalmen har begynnt å bli borte.. jippi..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit...:) Er litt hyggeligere her enn på 1 tri...:)

Skrevet

hallo:) denne tiden går for og være best:) jeg har termin 9 februar.

og min kvalme er borte-DEILIG!!

Skrevet

Takk:)

hehe.. ja, har merket det..:)

Skrevet

Hei cec26, og velkommen... Ja, her inne er det god stemning, er ikke så veldig aktiv selv her inne, men titter innom omtrent hver dag.

Gratulerer med vel overstått 1.trimester og at kvalmen har gitt seg :-)

Kvalmen min ga seg i uke 9, og det var jeg overlykkelig for (hadde den fra uke 5 og merket den ikke da jeg gikk med 1.mann).

Jeg er i uke 19+2 og skal på ul i dag...forhåpentligvis får vi vite kjønnet. Du spådde meg tidligere i våres at det ville komme ei jente, og det er flere som har sagt det samme, så det blir spennende å se. Du nevnte også at økonomien ville bedre seg, og det har den gjort sakte, men sikkert. Mannen min fikk seg jobb i sommer :-)

Lykke til videre i svangerskapet og det skal bli moro å følge deg på veien videre til fødsel.

Skrevet

Velkommen inn hit cec26..

Så bra å se dere fra 1. trim hoppe inn her også... Mange kjente nick som dukker opp :o)

Kvalmen er borte vekk hos meg nå. Det er herlig... Så håper den forsvinner fra deg helt snart...

Lykke til....

Skrevet

En annen nylig ankommet 2.trimester-berte ønsker deg velkommen :o) Kos deg med at kvalmen er borte og formen bedre. Selv er jeg fortsatt til tider kvalm og har dårlig matlyst, men håperhåperhåper det bedrer seg snart.

Snax :o)

Skrevet

Takk:) Tiden går så fort.. særlig når man har en på 13 mnd fra før.... han begynnte å gå på fredag så nå er han overalt... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...