Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 Nå er jeg virkelig helt forvirret. Igår tok jeg en vanlig CB og den slo ut. det var en svak strek, men likevel ingen tvil om det var noe der. idag tok jeg en digital CB, men der sto det ikke gravid .... Føler meg gravid med tunge, stikkende pupper og litt slapp og trøtt. Hva tror dere ? noen erfaringer med den digitale CB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 Den vanlige CB er mere sensitiv, så det er ikke så rart..... når har du ikm??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solegget sprekker til påske Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 hei. kjøp en clearblue test og ta den. den slo ut 6 dager før beregnet mens hos meg . og det gjorde den da jeg var gravid sist også. dessuten så er som oftest en strek en strek!!! la oss få høre hvordan det går!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #4 Del Skrevet 8. august 2006 jeg har Ikm til torsdag. Får kjøpe en vanlig CB til imorgen. Man blir liksom passe skuffet når man først tror man er det, så viser neste test noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #5 Del Skrevet 8. august 2006 Ja, jeg skal nok informere dere imorgen.....( smil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå