Gå til innhold

Februar: har dere begynt med sportsvogna?


Gjest

Anbefalte innlegg

har byttet til sportsvogninnsatsen nå,bagen begynte å bli trang også er sportsvogna mer luftig.

har den stort sett flat,men setter han opp innimellom hvis han blir urolig/survete og vil opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte med sportsvogn da snuppa var litt over 4 mnd.... har måttet ligge hele tiden... først nå får hun sitte litt opp hvis hun er sutrete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi begynnte ved fylte 5 mnd. Da var det en som begynte å vise virkelig misnøye med å ligge våken i baggen.

Vi kan legge ryggen helt end men allikevel ser hun bedre og mer når hun ligger i den fremfor baggen så nå er det lettere å være på tur med en våken liten venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte da Vetle var 5 mnd gammel. Da fikk han ny vogn så det var stor stas:) Vi har ryggen litt opp når han er våken og misfornøyd med å ligge flatt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med sportsdelen da hun var 5 mnd fordi bagen ble for liten... La først madrassen fra bagen oppi, deretter et lammeskinn for riktig å støtte henne opp slik at hun kunne sitte godt. Først lå hun mye nede, deretter sånn halvveis sittende og liggende, men nå vil hun helst sitte hele tiden, og hun elsker det, hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

kjøpte sportsvogn når hun var 3,5mnd for hun ville bare opp,da kunne hun "liggesitte" og titte litt....da gikk handleturer og spaserturer mye bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje begynt enda! Ho er ganske så tilfreds med å ligge å holde på med leker på ryggen - hvis eg er på kafe får ho ligge på magen i bagen med hovudet i 'fot-enden'. Men no er ho i ferd med å vokse ut av bagen - så må gjere noko no - sikkert på tide.

Men ho sitter ikkje godt sjølv enda!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte sportsvogn med 3 hjul når Vetle var 5 mnd så da måtte vi bare ta den i bruk med en gang:) Kjempetøff vogn og han storkoser seg i den. Bagvogna bare raste han i etter han våkna fra dupp, så da måtte jeg ofte bære han... mareritt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

Bruker fortsatt bagen, men det synger på siste verset da han kun skal sitte på knærne og henge over kanten og se på hjulene...

 

Nå drar vi på 3 ukers ferie med trille som kan legges flatt, så når vi kommer hjem må nok bagen byttes ut mot sportsvogndelen istedenfor tenker jeg. Tør jo ikke å la han ligge alene ute i bagen lenger heller så like greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...