pliis snart:O) Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 han er inne på tanker om en annen jobb/studier men klarer ikke helt bestemme seg. Kan noen se om han gjør noe annet i fremtiden eller om han er på samme jobb? Hva han passer til? Får han mer i lønn? så.. er jeg gravid eller blir jeg? jeg 250576 han 090172 takk på forhånd:O)
nattinatt Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Hei Det kan sjå ut som at det blir noko forandringer på han til hausten igjen.Om han kombinerer studie/kurs med jobb,er eg ikkje heilt sikker på,men det kan virke sånn.Og med det ser det ut som at lønna stiger ja.Eg trur han har noko han tenke på i den samanhengen,stemmer ikkje det?Som han har lyst til?Virker som at han går å grubler litt på kva han skal ta til med.Han trenger nok dette året her og til å finne ut kva han vil.Kan sjå ut som at du blir gravid i februar,rundt då,i mørketida.Klem
pliis snart:O) Skrevet 8. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2006 takk for svar! jo det er studier evt som han tenker på men klarer ikke helt å bestemme seg.... du har ikke noen tanker om innom hvilket yrke det kan hva? du, nattinatt har sagt en gang før at jeg skulle bli gravid til høsten nå... åh stemmer ikke det nå... blir litt lei meg... kan du dobbel sjekke det snille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå