unnl Skrevet 8. august 2006 #1 Del Skrevet 8. august 2006 Kan dere ikke liste opp litt uvanlige navn? Gjerne gamle norske navn brukt for et par-tre generasjoner siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #2 Del Skrevet 8. august 2006 her er noen gamle navn. som er brukt i min familie( noen av dem). Jeg må is at jeg ikke liker alle navne. Alvilde Bergiljot( vet ikke kordan det staves men det e sånn det utales olga ada asta arthur gustav jakobine alvinius tekla alva alma kristiana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 Kristi Klara Hilma Hilda Magna Jonette Jorid Magnhild Asta Ågot Agnes Olga Vera Inga Olaf Ottar Milliam Hardy Torleif Halvard Oddvar Åge Jalmar Asbjørn Birger Ingar Lennart Iver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 12. august 2006 #4 Del Skrevet 12. august 2006 Snuppa mi heter Mirja, det er jo litt uvanlig, men det er ikke norsk da. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cowgirl_in_katmandu Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 hillevi vivill tyri magda karla ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.~**tiili**~. Skrevet 14. august 2006 #6 Del Skrevet 14. august 2006 Antonie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimsel Skrevet 14. august 2006 #7 Del Skrevet 14. august 2006 Jag heter Mirja! Och jag får väldigt mycket fin respons på det. Bra val! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. august 2006 #8 Del Skrevet 14. august 2006 Aline er kjempefint, det heter datteren min:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. august 2006 #9 Del Skrevet 15. august 2006 Her er en del navn, litt varierende bruk nå, noen "gamle" noen "litt nyere", tenker jeg. Jentenavnene har jeg kopiert fra et annet innlegg jeg svarte på, men guttenavn skal jeg prøve å komme på NÅ: Anne, Anna, Annbjørg, Annveig, Agnes, Annfrid, Annlaug, Audhild Berit, Bjørg, Birte Dorit, Dorte, Dorthea Eva, Eirun, Evy, Else, Elisa/e, Eldrid, Eldbjørg, Eli Gerd, Gudrun, Gøril, Gyri, Gunnveig, Gjertrud Hanne/a Hilde, Hild(e)gunn Ingunn, Ingvild, Ingrid, Ingeborg, Ingebjørg, Ingveig, Ildri Jorid, Jorunn Kristin, Kristine/a, Kari, Karin, Karina/e, Karita, Karen, Klara Lise/a, Lotte, Liv, Lillian, Live, Lene Marit, Mari, Mona, Mette, Mildrid, Magnhild, Mary Nina, Nille Oddveig, Oddbjørg, Oddrun, Oddhild Petra, Pernille Ragnhild, Ragni/e/a, Rannveig, Ragnfrid, Randi, Rita, Runa Stine, Signe, Sigrunn, Synne, Siv, Serrianne, Synnøve Tora, Torill, Tone, Trine, Torbjørg, Tordis, Trude, Una, Undis Vera, Vigdis Ylva, Ymbjørg Øydis, Øyunn, Øyfrid Åse, Åshild, Åste/a, Åsne Amund, Asgeir, Asgaut, Arnfinn, Asbjørn, Almar, Annar, Agnar, Audun Bjørn/ar/er, Birger, Bernt, Bent, Ber(g)svein, Bjarne, Carl Ditlef/v, E(i)rik, Egil, Eivind, Eystein, Estin, Emil, Erling, Erland, Einar, Eilert Finn, Fredrik, Fritjof, Geir, Grim, Gunnar, Gustav, Gjermund, Gisle, Gorm, Gard, Gunvald, Gudmund Hans, Halvard, Hallgeir, Harald, Henrik, Henning, Halstein, Halvor, Hogne, Håkon Ivar/er, Ingvar, Ingar, Ingolf/ulf, Ingbjørn, Inge Jan, Jon, Johan, Johannes, Jogeir, Jarmund, Jens, Jonas, Jostein Kristian, Kristoffer, Karsten, Kjell, Knut, Kristen, Kai, Kjartan, Kjetil Lars, Lasse, Lidulf/v, Leif/v, Levor Magnus, Morten, Marius, Mattis, Matias, Mons, Mads, Monrad, Martin(i)us, Magne Nils, Niklas, Ove, Olve, Ole/a/av, Odd, Oddgeir, Oddvin Per, Petter, Pål, Patrik, Peder Roar, Reidar, Reier, Rolf/v, Roger, Simen, Sigbjørn, Sigve, Sigurd, Sverre, Sven(d), Sølve, Svein, Sveinung, Sveinar, Steinar, Tor/e, Trond, Torfinn, Torbjørn, Torge(i)r, Torjus, Torstein, Timan, Terje, Tormod Ulf/v, Vidar, Viggo, Yngve, Yngvar Æ ??? Øyvind, Øystein, Øygeir Åge, Åsbjørn, Æhh... Det ble noen... Når har du iallefall noe å begynne med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #10 Del Skrevet 19. august 2006 Maline Kristiane Olise Andres Lavrans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå