Gå til innhold

August: Rier???


Mamma mia!

Anbefalte innlegg

Har hatt smerter i mellomgulvet siden halv seks med jevne mellomrom. Ca 7-8 minutter mellom hver gang. Varer ett minutt eller to. Må puste meg igjennom. Usikker på om det er veldig sterke kynnere eller om det er rier... Har lest at hvis det er rier så er man ikke i tvil, men jeg er førstegangs så jeg har ikke peiling på hvordan det skal føles! Best å ringe Føden? Termin om 4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er nok rier du har siden dem er så regelmessige... bare å ringe føden :) for er det bare 7-8 min mellom så kommer nok du til å føde snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ringte i 9-tida.. De ba meg ringe tilbake etter en time for å se om det fortsatte i samme tempo, men det dabbet litt av og tok lengre tid mellom hver. Ringte igjen og fortalte det og de sa at det var vanlig at det er uregelmessige rier ved første svangerskap. Jeg skulle bare ta det med ro og samle krefter, spise godt og avvente situasjonen. Så jeg sendte mannen min på jobb. Bare vente å se om det skjer noe i løpet av dagen:) Eller natten eller mårradagen... Spent ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, så spennende! Hvordan føles det nå? Kommer det noe slim eller blodblanda slim? Du er heldig! :-) jeg vil også få rier nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...