Gå til innhold

Vært på Ultralyd i dag jeg....

Anbefalte innlegg

...og der fikk vi se et lite nurk som var 19mm stort med et hjerte som banket :-)

Det var så godt å se det, har ikke turt å slippe gleden helt løs før vi så at det var noe der :-)

Er nå 8+5 og synes det går sakte til uke 12....er vel innerst inne fortsatt litt engstelig for at det skal gå galt, men må jo krysse fingre og tær for at det vil være der inne :-)

Var hos legen og bestillte første svangerskapskontroll time i dag, og det var litt rart...men de var så søte og gratulerte så mye :-)

Ønsker dere alle sammen her inne lykke til, og jeg kommer til å følge dere alle sammen til dere får drømmen oppfylt :-)

Stoor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5847519-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ultralyd-i-dag-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ruge-venninne!

Så utrolig godt at det går bra med deg :o) Veldig glad for å høre det. Synes det har vært så mange triste nyheter i løpet av sommeren.... Godt med gladnyheter :o)

Når du har sett hjertet banke stiger prosenten for å lykkes betraktelig!!

Dette skal gå bra!

Jeg ringte StOlav i går og skal begynne med nytt forsøk med en gang mensen kommer!! Ble bare KJEMPEglad og har fått tilbake det meste av den gamle "gløden" og optimismen for å lykkes :o)

Ønsker deg lykke til framover, kos deg masse med spiren!!!

Stor klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...