Gå til innhold

VIL IKKE AT TR SKAL KOMME!..utlover en DUSØR til den som kan holde henne unna meg!!!

Anbefalte innlegg

:S Nå er vi altså over på 8 aug..ingen menssmerter enda...om denne syklusen er like lang som forrige bør jeg få mens den 9 aug. (35 dager) Merkelig at jeg ikke kjenner noe tegn til henne gitt..og ikke kjenner jeg NOE til det andre alternativet heller..men har prøvd å ikke kjenne etter sympt denne mnd da..:) Blitt spådd gravid i nov med en jente..men vet sannelig ikke jeg...VIL IKKE HA MENS!!!...hehe...

Dusør kan kreves når tanta holdes borte en god stund...(hemmelig premie)

Klem fra meg som sikkert går over i 3 pp....(ikke noe krise..men dog)

Fortsetter under...

Skal prøve å holde henne unna da:-)

Kjedelig med sånne lange sykluser og da, da tar jo hver pp såååå lang tid. Husker for noen år siden at jeg kunne tenke meg å ha tr bare annenhver mnd... Nå skjønner ikke hva jeg tenkte med da.

Er jo utålmodig som bare det. Har jo nesten lyst til å teste allerede, enda jeg fortsatt venter på el...

Tålmodighet prøv å treng deg på, her vil du motstand finne. Hihi...

Krysser fingrene for at hun har tatt hintet denne gangen og holder seg laaaangt unna deg!! :-)

:) hehe takk for det! klare du det skal jeg personlig ta livet av tanta di....slik at de bruker nye 9mnd på å finne en erstatter til deg..hehe...men tviler på at du klarer å holde henne unna denne mnd...:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...