Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Har hatt veldig lite hårvekst på armer, ben, ansikt og mage tidligere - så å si ingenting! Men etter at jeg ble gravid vokser håret på leggene fortere enn svint, hårene på armene er blitt lengere, jeg har fått litt hår rundt navlen og ikke minst en liten bart:( Veldig frustrerende! Flere som har opplevd dette? Er det hormonene som er helt på styr?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Har ikke opplevd dette, verken nå eller forrige gang. Eneste jeg vet er at når man er gravid så mister man ikke så mye håp på hodet. Dette faller regelrett av 3-4 mnd etter fødselen og man er redd for å bli skallet! Det går nok godt skal du se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 Det opplevde jeg forrige gang ja, hadde struttende hår på magen. Men det er bort nå, så det faller nok av etter fødsel. Har ikke lagt merke til noe denne gang, men jeg ammer enda og mister masse hår, så det er kanskje derfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 8. august 2006 #4 Del Skrevet 8. august 2006 Ja jeg har det også sånn.. Legghårene vokser jo skremmende fort, har også begynt å få litt hår rundt navlen og rett oppfor rumpesprekken... Ikke så veldig sexy synes jeg da. Håret på hodet synes jeg har dødt litt, bruker å ha litt fall, men nå er det helt stritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 8. august 2006 #5 Del Skrevet 8. august 2006 Har fått urskogtendenser her ja, og har ikke fått tid til voksing denne uken.. urk. Håper det er mørkt når mannen min legger seg.. hehe Og i ansiktet også ja, fyttirakkern. GO AWAY!!! hi hi hi hi Men jeg er jo veldig glad for omstendighetene alikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå