miri@m Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 hei.. er litt dårlig på dette her, for å si det sånn,så er jeg ikke mest på nett,er positivt overasket over siden.prøver å bli litt kjent her.er selv 27 år,venter barn nr 3.hva med dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 trenger ikke være så veldig på mye på nettet for å klare dette... Venter selv barn nr 2 i april... føler meg ikke helt klar for å komme med så mye personlige opplysninger enda, har venninner som er her inne og som ikke vet at jeg er gravid. *Rose 4+1* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 8. august 2006 #3 Del Skrevet 8. august 2006 hei hei:) jeg er 33 år å gravid i uke 6, termin blir vel rundt 10 april. har en sønn fra før på 13 år, så er som førstegangs gjen. hadde en ma i mars, men krysser fingrene for at det går bedre denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 8. august 2006 #4 Del Skrevet 8. august 2006 når har du termin foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2gangs Skrevet 8. august 2006 #5 Del Skrevet 8. august 2006 Hei du.. Det er første gang jeg er her inne, men venter barn nr 2 nå i februar.. Det er bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miri@m Skrevet 8. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 8. august 2006 termin 20 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 8. august 2006 #7 Del Skrevet 8. august 2006 jeg har termin rundt 10 april. rett under konfirmasjonen til min sønn;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå