Gå til innhold

Da er vi faktisk en god gjeng fra Stavanger/ Sandnes/ Jæren

Gjest

Anbefalte innlegg

SÅ KJEKT!

Det virker som om de fleste her er litt i samme situasjon, de fleste vi kjenner er ferdige med småbarnsperioden og vi er på full fart inn i den.

Noen for første gang, for noen er det lenge siden sist, og for noen så er det så kort siden sist barn at vi fortsatt lurer på om vi har vettet i behold,

gjelder undertegnede ;o)

Det hadde vært utrolig kjekt om vi kunne få til og treffes. Sist jeg var gravid hadde vi også BIM treff på cafè sånn en til to ganger pr. mnd og det var godt å få prate med jenter/ damer i samme situasjon, og ikke minst få nye venninder som en kan tilbringe tid sammen med når vi etter hvert går ut i permisjon.

Så hva sier dere, skal vi prøve og få til treff?

Jeg kan formidle og fixe, men jeg må ha to til tre uker på meg, står hysterisk travelt opptatt med oljemessen i Stavanger som åpner i slutten av august.

Jeg vet ikke hvor mye andre her inne har lyst til å lese om ting som gjelder våre treff, så min mail adresse er [email protected] ta kontakt så kan jeg evt. formidle mailadressene til "nettverket" fra Stavanger/ omegn.

Her er listen over oss, gi beskjed om jeg har glemt noe/ noen:

Oktober

Unnemor, 41 år, termin 19. okt., tre barn fra før, venter attpåkladd

November

vst67, Anna Maria,38 år, Sandnes, termin 1.nov, mitt første barn

sylvi stvg, 37 år, Stavanger, termin 22. nov, første barn er 17 år,

mailadr. [email protected]

Desember

væren67, 39 år, Stavanger, venter tvillinger (ICSI) 16. des. har ei jente som nettopp ble 4 år

Januar

PiriPiri, 37 år, Bryne, termin 8. jan. 2 barn fra før

MKS, 35 år, Stavanger, termin 15. jan, mitt første barn

agva, 40 år, Stavanger, termin 28. jan., 1 barn snart 3 år

Mars

Siddiskvinnen, 37 år, Stavanger, termin 25. mars, 1 gutt 12 år, mor til to englebarn (uke24 & 23)

April

Anonym, 35 år, termin i april, mitt første barn

Fortsetter under...

Så flott at du tar på deg å organisere det første treffet! Gleder meg til å treffe dere :-)

Skal sende deg mailadressen min. Forøvrig tror jeg ikke det plager andre at vi avtaler treff på denne siden.....er vel ganske vanlig. Man velger jo selv hva man vil lese....

Ha en fin dag!

God morgen,

Håper jeg også kan være med, hadde vært kjekt. Holder selv på med å jobbe mot oljemessen, og skal deretter på 2 uker ferie... Har jobbet hele sommeren, så det skal bli herlig. Sender deg en mail, så ser vi.

Gleder meg!!! :)

Annonse

Hei! Så kjekt at det er så mange i samme situasjon her da! Jeg har nettopp kommet hjem fra en 5 ukers ferie på hytta (deilig med lang ferie!) Er nå ca 11 uker på vei og er førstegangsgravid 37 åring. Blir gjerne med i "Rogalandsklubben". Sender mailadressen min til deg. Bor forresten i Sandnes.

snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...