kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Hvordan går det med deg? Lenge siden vi har kommunisert :-)
Lone35 =0) Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Ja, emblamamma, hvor er du? Flere som savner deg :-)
melkekua™ Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Jeg har begynt å jobbe igjen ( permisjonen er over....og virkeligheten er her! Hatt min andre dag på jobb idag! I forbindelse med prøving så venter jeg spent på el....den er vel til helga regner jeg med, så sant den ikke har blitt utsatt av stress med å begynne på jobb igjen. Hvordan går det med deg da kirsty? Hadde du el denne mnd? Du snakket om at du kunne ikke se det på charten før det hadde gått noen dager. Og Lone34 hvordan er det med deg? Hatt el eller venter du?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2006 Der var du ja :-) Nå er vi vel ikke fulltidsbimmere lengre vi to, nå som hverdagen har kommet *ler* Hadde el på dag 18 jeg iflg charten min...så da er jeg idag 7 dpo og kan teste på fredag...føler meg ikke gravid da så ventetiden går greit :-) Har ikke symptomer bortsett fra støl i underlivet men det har jeg alltid etter el...
melkekua™ Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Ingen fulltidsbimmer nå nei.....litt abstinsenser har jeg - hehe ;o)....nå er jo folk kommet tilbake igjen så nå er det ganske med liv her inne....og føler at jeg går glipp av mye! Men, men...sånn er livet...prøver å være litt inne på kveldene slik at jeg kan holde meg litt oppdatert! Så spennende da....fredag er ikke lenge til! Nå SKAL det sitte en spire for deg altså, den fortjener du så inderlig! Godt du har et avslappet forhold til ventetiden )
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2006 Skjønner hva du mener, jeg logger på og hele 1 siden er blå! Har ikke lest noen av innleggene, klarer ikke henge med...så holder på gamle tråder lol
melkekua™ Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Jeg også sjekker de gamle trådene ) eller så sjekker jeg de trådene hvor jeg kjenner igjen kjente nick! Merker at stressnivået begynner å øke nå som jeg er på jobb igjen.....og da er jeg så redd for å gå glipp av el.....redd for å ikke kjenne el. Men det skal vel mye til....tror jeg er elslim nå, men er ikke sikker.... kjenner såvidt liltt murring i eggstokkene så det er vel ikke lenge til el. Er så spent denne pp'n! Hva studerer du nå? Og er det forelesning hver dag?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2006 ja hvis el nærmer seg må du hoppe til køys!!! :-) Jeg holder på med siste året på mastergraden så skriver avhandling jeg næ, i tillegg til at jeg jobber 65%.....
melkekua™ Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Jepp! Her skal gubben utnyttes! Er jo fullmåne og greier ;o) Hva skriver du avhandling om da? Og hva jobber du med? Ble litt nysgjerrig nå ) Håper det er greit jeg spør?
melkekua™ Skrevet 10. august 2006 #11 Skrevet 10. august 2006 Så ble det fullmåne da gitt...så den ikke, overskyet her hos oss. Den ble benyttet ;o) Skal nok utnytte gubben dagene framover )
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2006 Har tro på det med fullmåne...jeg ble gravid da det var fullmåne, men så mista jeg neste fullmåne, og siden er fullmåne mensen tid...så kansje derfor jeg ikke blir gravid :-) neida... Jeg skriver avhandling om community arts bevegelsen og politisk teater, og så jobber jeg som teaterpedagog...du da? Jeg skal teste imorra...3 dager før ikm...
melkekua™ Skrevet 11. august 2006 #13 Skrevet 11. august 2006 Har hørt en del om mensen og fullmåne ja.....er det noe i det? Eller er det bare tull? Jeg jobber som pedagogisk leder på en avdeling i en barnehage. Trives kjempegodt, men litt hardt å begynne igjen etter permisjon. Det går seg nok til ) Er du pedagog for barn eller voksne? Du hadde studert i Storbritannia du? Hvor mange år var du der?
melkekua™ Skrevet 13. august 2006 #15 Skrevet 13. august 2006 huuuuuuuuuuuubaluuuuuuuuba ;o) dytter opp igjen jeg sånn tilfelle du kikker innom!
melkekua™ Skrevet 14. august 2006 #17 Skrevet 14. august 2006 ser du er innom så da dytter jeg igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå