Nettisen 2 barnsmor snart3;) Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Heisan Da har jeg også en liten spire i magen!! Venter en aprilbaby.. Så da skal sønnen min Kristian Jeremias bli storebror!! Det blir ca 20 mnder mellomrom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Velkommen og gratulerer:) Jeg har termin 8. april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atina1-aprilbaby Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 grattis og velkommen.. :) aprilbaby her oxo:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer!! Hvor kommer du fra? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titti 79 med februarbaby =) Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 VELKOMMEN=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettisen 2 barnsmor snart3;) Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 7. august 2006 så gøy da... min termin blir visst fredag 13 april:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettisen 2 barnsmor snart3;) Skrevet 7. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 7. august 2006 Takker!! Er 22 år og bor i Bergen... Du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 7. august 2006 #8 Del Skrevet 7. august 2006 Blir 23 og bor i Sandnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå