Gå til innhold

Skal vi være oppblåst lenge?


Aprilmamsen

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som vet om denne "oppblåstfølelsen" gir seg etter hvert eller varer den hele svangerskapet. Jeg kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist jeg var gravid. Er bare i uke 6, men føler at magen er veldig oppblåst. Har ikke gått opp i vekt hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan si jeg føler med deg.. er ganske oppblåst selv, men aner ikke når det vil gi seg eller om det kommer til å gjøre det.. dette er min første.. :)

 

er 5+5..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppblåst enda.. Er 10 uker på vei i dag.. Sist jeg var gravid begynte den ordentlige magen å komme sakte men sikkert etter uke 12..

Jeg kan kjenne livmoren når jeg ligger på morgenen i sengen. Men på dagtid "faller" livmoren ned i bekkenet igjen.. så det er nok noen uker til før livmoren kan kjennes over skambeinet på dagtid også.. Gleder meg :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg begynner på min 11 uke på onsdag å jeg er så oppblåst som bare det! håper det gir seg snart.. men magen skal jo bli stor uansett så..:-) jeg var ganske oppblåst i uke 6 og videre oppover..

Men det er forskjellig fra per til pers tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like langt på vei som deg og føler meg ganske oppblåst ja, mener det varte til uke 12 - 13 sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...