Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Noen som vet hvor man kan få tak i deler til denne vognen, den er kjøpt i 2003. Eller er det noen som har en def. som kan selge meg en liten del ved hjulet, den delen som gåt inn i bremsen, den som svinger.?
Zummi Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Hei Nå er sikkert jeg alt for praktisk, men hvorfor gidde å i det heletatt vurdere en vogn hvis man ikke er sikker på å få tak i deler/få reparert den noen år senere?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Mener du at jeg ikke skulle kjøpt en vogn i 2003, pga. faren for ikke å få tak i deler i 2006? Vognen er like fin enda og den delen som er knekt er en veldig liten, men viktig ting. Gidder ikke kjøpe ny vogn hvis jeg kan få tak i den delen.
Zummi Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 jeg har inntrykk av at det er ofte små (men veldig viktige) deler som går i stykker. Det jeg mente er at det skremmer/overasker meg at mange er mere opptatt av hvilken farge det er på stelleveska til vogna enn om hvordan muligheten er til å få repartert/skaffet deler til vogn når de kjøper. For oss var det en avgjørende detalj når vi bestilte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå