Nyttårsbarnet_78 Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Forresten - i Sandnes har det pleid å være babykino på fredag formiddagene... Tenkte jeg skulle komme meg dit når den starter opp igjen - kanskje flere vil bli med Noen som vet om det er babykino i Stavanger?
Gjest Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Halloen Ja, det er det faktisk. Men de har sommerferie. Både Sandnes og Stavanger er Kino1 nå, de kjører likt, trodde eg Siv
Kristine og nr 2 Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Høres kjekt ut - har ikke vært på kino på en evighet ;O)
Nyttårsbarnet_78 Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2006 Da har jeg fått svar fra kinoen på når og hvor babykinoen er. Det er visstnok kun babykino i Stavanger, og den starter opp onsdag 16. august Så da kan vi jo se når vi vil ta oss en tur dit :-)
anette_82 Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Vi har veldig lyst til å være med, virker veldig kjekt, har hørt mye positivt om det:) De skal tidlig krøkes:) Zara Zilan og Anette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå