Gå til innhold

Gibson til en liten gutt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns Gibson er så fint...Uttales lissom det samme på norsk og engelsk, og siden far er amerikaner så er jo det et pluss!

 

Hva syns du om navnet Gibson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker faktisk litt på Ibsen når jeg hører det.. he he Men et helt greit navn så lenge pappa er amerikaner..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med det rette etternavnet kan det gå. Men Gibson Hansen/Jensen/Olsen er liksom litt "pretentious, moi"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det pretnetious, en hel haug med amerikanere med de etternavna. Naa er jo faren her amerikaner og da kan det vel hende at babyen dems faar ett amerikansk etternavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett veldig amerikansk etternavn, ingen som heter det i norge...Er lissom ikke urnorskt som Hansen og lignende...

 

Når man putter Gibson med etternavnet så passer det fint sammen...

 

Lurer vel egentlig på om det er for tungt å si Gibson på norsk, eller om det eventuelt er en vanesak...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på det som et etternavn, egentlig. Men trenden i usa er jo sånn nå, at barn får etternavn til fornavn.. men det finnes mange navn som er verre! Men tenker litt på Mel Gibson også og får litt "gammel-mann-følelse" :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de som sier at det er greit så lenge han har en amerikansk far, tror han hadde fått mange spm om det uansett, litt kjedelig dersom han ikke hadde hatt noe tilknytning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mel??

 

Sorry første som slo både meg og samboer.

 

Neste var at det er et etternavn.

 

Greit det er mer vanlig å gi etternavn til fornanv i usa, men ikke i Norge.

 

Personlig mening er at det blir litt for merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så mange rare navn som folk faller for, så jeg blir snart ikke overrasket lenger. Synes ikke dette var hverken pent, søtt, sterkt, mandig, kult eller stilig. Og enig med så mange andre i at dette er jo et etternavn.

 

Har dere ikke vurdert andre navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...