Gå til innhold

Mingus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt, aldri hørt det før jeg.. Mingus Alexander f.eks... hm.. høres ikke så verst ut egentlig..=)

Skrevet

Sorry, men synest det var fælt..

Skrevet

Synes det var veldig tøft, jeg:0)

Skrevet

Aldri hørt før...høres ut som et kallenavn syns jeg...men absolutt artig og originalt da =)

Skrevet

En blanding av minus og magnus? Ikke hørt navnet før. Uvant, men kanskje fint i kombinasjon som nevnt i et annet innlegg. Kan være vanskelig for en med dysleksi å skrive og uttale navnet.

Skrevet

Hehe.. Tenker med en gang på Degus.. Det lille dyret.. ;) Hehe!

Så altså, jeg synes ikke det passer så godt som et navn på et barn jeg, da.. Men det passer som kattenavn da.. Ehh..

Skrevet

Jeg tenker kun på Charles Mingus, jazzmusikeren...

Et veldig voksent navn. Og etternavn.

Skrevet

Jeg likte det ikke. Hørtes ut som et slags dyr ja :-)

Skrevet

fikk meg til å temke på angus, som vel er oksekjøtt.. nei , syntes ikke at det var noe særlig fint, kankje på en hund eller noe men ikke på en unge..

Skrevet

Samme navnet som Helena Christensen doepte soennen sin var det ikke?

Synes det er helt greit jeg.

Skrevet

lite pent for å si det sånn,men det er vel en vanesak!!

Skrevet

Sorry, men likte det absolutt ikke... Tenker bare på ordet "mongis", som ofte brukes på folk med Downs syndrom...

• 1 måned senere...
Skrevet

I England kaller man ting som er råtne, ekle eller stygge for 'minging', så får håpe at sønnen din ALDRI finner på å flytte dit når han er voksen da...

Skrevet

Tenker spontant paa den store jazz mannen, som noen nevnte over her.

Men maa aerlig innroemme at jeg ikke liker ordlyden i navnet i det hele tatt.

Skrevet

Eh, jeg syns ikke det var så veldig fint. Tenker rett og slett på fungus; sopp.. Sorry.

Skrevet

Det var jeg som var HI. Har ingen sønn som heter Mingus selv, nei. Synes også det minner om fungus (sopp). Grunnen til at jeg spurte var fordi en kjent p3-programleder kalte sønnen sin det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...