Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Hva synes dere om dette navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Spesielt, aldri hørt det før jeg.. Mingus Alexander f.eks... hm.. høres ikke så verst ut egentlig..=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Sorry, men synest det var fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Synes det var veldig tøft, jeg:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Aldri hørt før...høres ut som et kallenavn syns jeg...men absolutt artig og originalt da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 En blanding av minus og magnus? Ikke hørt navnet før. Uvant, men kanskje fint i kombinasjon som nevnt i et annet innlegg. Kan være vanskelig for en med dysleksi å skrive og uttale navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 Hehe.. Tenker med en gang på Degus.. Det lille dyret.. Hehe! Så altså, jeg synes ikke det passer så godt som et navn på et barn jeg, da.. Men det passer som kattenavn da.. Ehh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #8 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg tenker kun på Charles Mingus, jazzmusikeren... Et veldig voksent navn. Og etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #9 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg likte det ikke. Hørtes ut som et slags dyr ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 8. august 2006 #10 Del Skrevet 8. august 2006 fikk meg til å temke på angus, som vel er oksekjøtt.. nei , syntes ikke at det var noe særlig fint, kankje på en hund eller noe men ikke på en unge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #11 Del Skrevet 8. august 2006 Samme navnet som Helena Christensen doepte soennen sin var det ikke? Synes det er helt greit jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #12 Del Skrevet 8. august 2006 lite pent for å si det sånn,men det er vel en vanesak!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. august 2006 #13 Del Skrevet 8. august 2006 Sorry, men likte det absolutt ikke... Tenker bare på ordet "mongis", som ofte brukes på folk med Downs syndrom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #14 Del Skrevet 8. august 2006 Grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #15 Del Skrevet 27. september 2006 Minner om angus(okse)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #16 Del Skrevet 28. september 2006 I England kaller man ting som er råtne, ekle eller stygge for 'minging', så får håpe at sønnen din ALDRI finner på å flytte dit når han er voksen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #17 Del Skrevet 28. september 2006 FYSJ!! Nei nei nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 28. september 2006 #18 Del Skrevet 28. september 2006 Tenker spontant paa den store jazz mannen, som noen nevnte over her. Men maa aerlig innroemme at jeg ikke liker ordlyden i navnet i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #19 Del Skrevet 29. september 2006 Eh, jeg syns ikke det var så veldig fint. Tenker rett og slett på fungus; sopp.. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #20 Del Skrevet 30. september 2006 Det var jeg som var HI. Har ingen sønn som heter Mingus selv, nei. Synes også det minner om fungus (sopp). Grunnen til at jeg spurte var fordi en kjent p3-programleder kalte sønnen sin det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå