Gå til innhold

Mange nye her nå, kjempe kos:)

Anbefalte innlegg

Ser det nesten daglig kommer inn nye nick her, noe som er kjempe kos:) Håper dere alle finner dere til rette her, å nyter felleskapet vi har her på denne siden:)

Å sist men ikke minst lykke til med "prosjektet" bli gravid:) Lurer på om det ikke er min tur nå, jeg har stått jævla lenge i den køen!! Kølapp systemet tror jeg har store mangler, jenter!! Så jeg har sendt etter en reparatør, jeg er helt sikker på at jeg står blandt de første nå....

Hilsen ei som kjeder seg, har nå snart hvert uten gubbe i 2 uker. Det blir fort litt sturslig på kvelden... Men han som ligger på sykehuset har det helt klart mye trasigere enn meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5844700-mange-nye-her-n%C3%A5-kjempe-kos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, er du uten mann...ikke noe alvolig vel? Uten mann - ingen barn vet du.

Enig med deg, kjekt å se nye folk her, MEN det må jo være lov å minne folk på køkultur synes jeg...Alle virker jo så snille og høflige, så hvorfor skal de plutselig snike i køen?? Før var det noe som het ansinitet...teller kanskje ikke her, eller...

Den reperatøren bør innfinne seg snart synes jeg. Her har jeg stått i barfrost og snø og slaps og regnvær og sol og varme dager og ingenting har skjedd. Jeg har jo sneket meg en tur innom senga da innimellom for å ta imot nye leveranser, men jeg rykker ikke fram i køen likevell. Jeg lurer på om det er akkurat der noe svikter jeg. I det vi forlater køen skjer det noe rart. Jeg har jo kølappen med meg men jeg skjønner ikke noe jeg. Havner liksom bakerst uansett jeg. Noen som skjønner litt mer av dette systemet enn det jeg gjør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...