Gå til innhold

Oktober: Levanger/ Verdal


Kittekatt

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Hvordan går det med dere? Er dere fremdeles aktive her på siden? Jeg har ikke vært det på en stund, fordi det har vært så varmt at jeg ikke har giddet å sitte foran datan. Gleder meg til å se babyen min nå, tiden går så langsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei..joda,er da innom noen turer å titter litt,men litt mindre i sommer nå ja,for det er fryktelig varmt å være gravid på denne tiden,så det har vært en avkjølingsperiode i skyggen en stund;) når har du termin kittekatt? hvordan er formen/tilstanden din da? ferdig med innkjøp og slikt?? gleder meg såååå mye jeg nå:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så glad jeg ble da jeg oppdaget at det finnes gravide i nærheten av meg. Jeg bor på Steinkjer, men har enda ikke sett noen innlegg fra Nord Trøndere her. Hva med å arrangere et treff for oss snart? Jeg her termin 3. oktober og er innmari lei av å vente. I natt sov jeg dårlig pga kramper i leggene, smerter i skambeinet og vanvittig aktivitet av den lille krabaten i magen. Håper tiden går fort framover...Gleder meg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Så koselig å høre fra dere. Velkommen i trønderklubben mlandsem:-) Jeg har termin 7. oktober, og gleder med veldig til jeg kan treffe denne krabaten. Skal på en ny time med ultralyd på torsdag for å sjekke hvor morkaka ligger. Er litt spent på det men har det ellers bra. Har dere tatt permisjon fra jobben eller ikke nå da? Hva jobber du med mlandsem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit dåkk nå kjønn einda da?? e så spent på d æ:))) e aktiv sjukmeldt æ nu da,fer æ hi plagdes litt me ryggen på arbe....må fårrå my å spring att å fram,så går vi på betong gølv,å d jølp itj akkurat,så nu e æ på arbe litt nu å da...:)))) Lure på en ting æ.: den vækka faren hi disponibel i ferbindels me fødseln,der hain itj får pæng,må`n varsku trygdekontoret om den vækka?eill kainne`n bære ta`a når ongen kjæm te?hainn får jotj nå pæng fer a!!! nånn som væt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

En dag nærmere fødsel:) Er spent jeg på hvordan det blir. Så et program på tv i går om ei som fødte. Auuu sier jeg bare. Du skal på ny time me ultralyd Kittekatt....Er det obligatorisk,eller er legen/jordmora di bekymret for at den ikke ligger der den skal?. Uansett mådu ha lykke til. Jeg tenker å ta permisjon fra jobben 12.sep. Mulig jeg sykemelder meg før den tid. Jobber på Karienborg ungdomsheim der det kan være litt turbulent til tider. Nyt sommerdagen så snakkes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:-)

 

Har akkurat kommet hjem fra ultralyd nå. Alt var bare bra, og jeg kan slappe av og vente på riene!!!!!! Timen var ikke obligatorisk nei, legen ville sjekke om morkaka hadde flyttet på seg. Den lå nemlig foran utgangen! Jeg kjenner til karienborg, kan tenke meg du har en turbulent jobb der av og til.

 

Vi snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kittekatt!

 

Så flott at alt var i orden på kontrollen! Selv skal jeg på vanlig kontroll på fredagen. Det er to mnd siden sist. Jeg skal jobbe ut uka. så sykemelder jeg meg. Magen vokser dag for dag og det merkes når man skal vaske en hel institusjon:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...