fru grim Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg bare lurer, for på disse sidene står det at jeg er 4 uker på vei, mens på en slik "babykalender" jeg har hvor jeg skriver inn datoene selv blir det 5 uker i dag... Hmmmmm, hva er riktig da tro, hvordan regner dere? Hadde siste mens 10 juli, det var jo da 4 uker siden i går, men bikket jeg over til 5 uker i dag da eller? Skjønner ikke dette jeg... *rødmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Om du er 4 uker på vei så er du i din 5. uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Slik jeg har lest regner en pluss 7 dager og minus tre mnd, altså er din termin 17 april. Siden 10 juli var en mandag er det mandager du skifter uke. Jeg ville tro du da er 5 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Utrolig kort fortalt av meg, hehe=) Altså, du er 4+0 i dag (4 fullgåtte uker og 0 dager), og er da i din 5. uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 7. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 7. august 2006 Takker for svar, da er jeg altså 5 uker på vei i dag da ))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Hmm, jeg vil påstå at du er 4 uker på vei jeg da, men i din 5. uke. Jeg er 25 år, men lever mitt 26. Om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 7. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, skjønner hva du mener nå. Så i morgen vil jeg være 4+1 da? Må visst ha det inn med te-skje denne dama her, tihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 7. august 2006 #8 Del Skrevet 7. august 2006 sorry, mente 4 uker på vei i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2006 #9 Del Skrevet 7. august 2006 I morgen er du 4+1 ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 7. august 2006 #10 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg hadde også 1. dag mens den 10.juli, og ble gravid denne pp. Har funnet ut at vi startet vår 4.uke i dag, altså 4+0 som det er nevnt her tidligere. Jeg har fått termin både 17. og 18. apriv, avhengig av hvordan terminkalkulator jeg har brukt. Hva har du fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 8. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 8. august 2006 Da er vi jo helt likt da jo, tusen takk for gratulasjon på den andre tråden forresten ) På terminkalkulatoren her på disse sidene har jeg fått termin 19.04.07, har ikke testet ut noen andre enda... Hvor finner jeg noen andre da tro? I dag fikk jeg beskjed om at jeg er 5 uker på vei når jeg logget meg på, så da mener dem vel min 5. svangerskapsuke da (tror det sto det også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #12 Del Skrevet 9. august 2006 Er i uke 5 med andremann :-) Har mensen termin den 20 april :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå