Gå til innhold

Juni: Hvordan får dere lillingene til å ta tran??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så heldig du var med den da ;-)

Blir vel helst til at vi gir opp... Vet at jeg og søskena mine ikke fikk tran, og det ble nå mennesker ut av oss også...

Ser foresten at Mathias Leander er født samme dag som lillepia =)

Hei!

Jeg kjøpte barnetran med fruktsmak. og det gikk egentlig greit. Har likevel gått over til d-dråper for ho gulpa så mye på tranen. Så visst du kjøper vanlig tran kan det kanskje være en ide og prøve den med fruktsmak. Ellers så er d-dråpene helt supre. De er lett å gi og smaker absolutt ingenting! Lykke til!!

Han har en furteleppe men smatter det i seg, men han gulper en del, så jeg har kjøpt D-dråper også, vurderer å begynne med det.

Har forresten og barnetran med fruktsmak...men den er visst ikke så god den heller!

Men tran er jo best å gi siden det inneholder mer sundt enn bare d-vitaminer da.

Theo spytter også ut det meste, men vi prøver oss hver dag. Blir mye kliss og søl! Jeg og pappaen HATER tran selv, og blir gale av den ekle lukta.

Første gangen spyttet han ut alt og brakk seg. Da hadde vi glemt å varme skjeen. Han er jo ikke vant til å spise/drikke neo kaldt! SÅ når vi skjønte det og holdt skjeen under litt varmt vann før vi ga han tranen - gikk det bedre. Men han liker det ikke så godt! Skyller alltid ned med pupp etterpå vi ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...