Gå til innhold

kinesisk fødselskart

Anbefalte innlegg

var akkurat inne på kjerringråd linken, og prøvde meg på det kinesiske fødselskartet.... nå ble jeg veldig usikker.... ul sa jente, og kartet sa gutt.... hmm... skal man tru på alt sånn? dem har jo tatt feil på ul før... huff, og jeg som har kjøpt mye rosa..... trur vi må ta en 3d for å være helt sikre.......hihi. andre som har prøvd det kartet? eller vil? si fra da om det er rett eller galt... lykke til..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5844117-kinesisk-f%C3%B8dselskart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer med meg, men jeg ville ikke ha lagt alt for mye i det! Jeg testa om det stemmer med meg, samboer og søskene mine, og samboer skulle ha vært jente:-) Hi hi, heldigvis er han ikke det da... Søsteren min skulle ha vært gutt også, så det der tror jeg ikke mye på... Morsomt med sånne tester, men kun som underholdning:-)

Annonse

hehe morsomt da;) det er fødselskartet og alle de der dårlige kjerringrådene tror jeg ikke noe på i det hele tatt:) å selvfølgelig får det jo rett innimellom...for der er jo 50/50 prosent sjangs,så det er jo like lett å få rett som galt...nei det der er like mye et gjette spill som noe annet...hehe,hadde ikke lagt mye tro ned i det der kartet alså:)

men morsomt for underholdning må det jo være,hvertfall når dere finner ut på kartet at alle brødrene deres skule vert jenter og til og med samboer,hehe...;o)

Jeg var 30 i "unnfangelsesøyeblkket" og blir dermed spådd jente. Det morsomme er at 9 av de 12 månedene i år ville ført til jente! De som allerede har en unge og som ønsker seg en til i det motsatte kjønn, kan jo bare se på dette kartet da ... eller? tror kanskje ikke helt på det jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...