Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg vet det er litt tidlig, men det er jo herlig å planlegge litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 jeg vet ikke, liker Emely hvis jente, men vet ikke om gubben blir med på det............ har en liten Philip fra før, elsker det navnet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Elvira ? Syns de er fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har tenkt på mathea hvis jeg får jente, mer usikker hvis jeg får gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har hatt 2 jentenvan i 10 år jeg. Datteren min heter nå det ene, neste står på vent, hehe=) Men du over meg, Mathea er en hjelpeorganisasjon for gravide i vanskelige situasjoner (hvis du ikke er klar over det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Nei huff, nå lyver jeg. Tenkte på AMATHEA jeg. Beklager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 ja begynte å lure litt nå, he he: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 7. august 2006 #8 Del Skrevet 7. august 2006 Styr unna populærnavn. Sjekk sidene om navn på www.ssb.no Jobber selv i barnehage... Så det er mange navn jeg kan relatere til andre barn...litt kjipt. Navn vi har flere av i barnehagen: VIlde leah Hanna!!!!! Hedda!!! Emilie Sofie Martin Sebastian Noah Isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bebisjuk* Skrevet 8. august 2006 #9 Del Skrevet 8. august 2006 Vi har tenkt litt på Thea Emilie og Pål Einar ( Sistnevnte etter begge fedrene våre)...selv om det er litt tidlig, så er det kjempearti å planlegge litt ja..drømme seg bort og spekulere. Det er jo så mange fine navn og velge i, men man har jo 9 måneder å tenke på da, så man må vel klare å finne et navn i løpet av de månedene =0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 8. august 2006 #10 Del Skrevet 8. august 2006 vi har tenkt på sara eller sandra viss det blir jente og adrian om d blir gutt;) men mye kan forandre seg de neste månedene;) 6+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 8. august 2006 #11 Del Skrevet 8. august 2006 Hei! Min datter på 8 år heter Aurora, er ikke helt sikker på hva vi vil kalle neste, men blir det gutt holder jeg en knapp på Levi eller Levin. Om det blir jente tenker jeg på Nemine etter min bestemor. Er 6+1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barnsMamma28 Skrevet 8. august 2006 #12 Del Skrevet 8. august 2006 vi har tenkt på matheo eller martinius hvis guttt, amelia eller mille om det blir jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spentsombaredet Skrevet 8. august 2006 #13 Del Skrevet 8. august 2006 Ja jeg har vel tenkt en del på navn. Tror jenter har lettere for å drømme seg bort både med navn og kjønn også før de venter barn.:-) Liker Julian, Didrik jeg. På jentefronten er jeg litt usikker men Erica eller Julie er jo pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmenzita Skrevet 8. august 2006 #14 Del Skrevet 8. august 2006 Falt for Tiril og Siril for noen år siden på jentefronten, og håper jeg kan få gjennomslag for ett av dem. Når det gjelder guttenavn så vet jeg rett og slett ikke lengre, tenkt litt på Johannes men min kjære liker det ikke pga at min x het noe med Johan. Men regner med at vi finner det ut før den store dagen kommer,og har jo god til til å tenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #15 Del Skrevet 8. august 2006 Hei,tenkte på matilde og james. Har ikke lyst å ha navn som hele norge har, noen andre som er enige der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2006 #16 Del Skrevet 8. august 2006 hos oss blir det ronja eller vetle:) er heldigvis enige der, selv om han ikke likte vetle til å begynne med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #17 Del Skrevet 9. august 2006 Ronja er pent! Det hete gullungen våres på 2 år! Har problemer med neste navn, er litt rar der, vil gjerne at navnene skal matche hverandre! hihi. hm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #18 Del Skrevet 9. august 2006 Elvira og Rihana :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 9. august 2006 #19 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har lyst på Lukas hvis det blir gutt, men mannen er ikke helt overbevist enda. Blir det jente har jeg egentlig ikke peiling, det slet vi voldsomt med sist også. Mannen liker Isabell, så har sagt til han noen ganger at han kan få gjennomslag for det, hvis det jeg får gjennomslag for Lukas... Godt vi har et halvt år til på oss på å bestemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå