Mille-k Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Sanne Mie Tilde Synne Marie Anine Erle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Hvis jeg får jente skal hun hete Marie, altså synes jeg at dette navnet er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Fine navn, liker best Tilde, Synne og Sanne (a). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Mangen fine navn her. Jeg liker best Anine. Det er nydelig! Synne, Tilde og Erle er også veldig fine. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 fine jentenavn alle likte best Mie, Sanne og Marie av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg synes Tilde og Mie er de fineste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tassi2venterjente12oktober Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 Syns Tilde var finest. Det har vi planer om å bruke selv. Ellers liker jeg også Synne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 8. august 2006 #8 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg liker Synne, Erle og Anine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 11. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 11. august 2006 Takk for tilbakemeld, noen andre som har en mening? Tar gjerne imot forslag til andre jentenavn også. Storebror heter Filip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. august 2006 #10 Del Skrevet 13. august 2006 1) Erle 2) Sanne 3) Tilde 4) Marie 5) Mie 6) Anine 7) Synne Alle disse navnene er fine de, og alle utenom Synne passer helt fint sammen med Filip synes jeg. Andre forslag: Ane, Nina, Martha, Petra, Fride, Siril, Elvira. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå