Gå til innhold

hm... bare meg eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fulgt med på denne siden siden mars,,,

det som gjør meg ganske frustrerende er at jeg ikke lenger kjenner igjen noen av nickene...:(

Virker som det bare er nye her inne...

ikke misforstå, hyggelig det altså..., men er det sånn at alle blir gravide og bare jeg som sitter her igjen:(

Er i min 6 pp, og begynner å bli ganske så utålmodig...

Er det vanlig at det tar sånn tid????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare vært her inne noen mnd nå...mange blir vel gravide kanskje og bruker andre skravle"sider"......lykke til

Skrevet

Jeg har vært her siden april i fjor, og har prøvd i 16pp... Og det er mangen som har prøvd lenge her, så du er ikke aleine. :-)

For noen tar det lang tid andre trenger noen få uker for å få det til! :-) Men håper det klaffer for deg snart!

Skrevet

Det er vanlig at det kan ta opp til 2 år, men etter 1 år kan man søke hjelp hos legen! :-)

Etter 2 år har man ifølge statistikken 95 % sjangse for å lykkes! :-)

Skrevet

Takk for oppmuntring:)

Masse lykke til deg også!!!:)

Skrevet

Jeg har vært her siden april-mai, men har prøvd i over ett år!

Men er nå igang med min 1. ordentlige pp!

Skrevet

Har vært her på bli gravid siden april '05 jeg.. Men er her mest i perioder da, kan gå lange tider uten at jeg er innom i det hele tatt. Og er nok ikke den som skriver mest uansett.

Er veldig vanlig at det går litt tid ja, så ikke noe å bekymre seg for enda! Men at du er utålmodig, - det skjønner jeg godt!

Lykke til, plutselig sitter'n:o)

Skrevet

Er innom stort sett hver dag, men du kjenner meg kanskje ikke så godt..? Men det kan vi gjøre noe med vettu :o)

Skrevet

hei på du...

jeg er her da...har vært her siden mars i fjor...sluttet på pilla i februar i fjor da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...