Gå til innhold

Har dere tenkt på hva babyene deres skal hete?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe.. vi slet også med å finne navn vi ville ha, istedenfor ikke ville.. Vi skal i følge legen ha en gutt.. vi får se om ordinær ul er enig med privat. Men vi har hvertfall landa på Casper.. om det skulle bli jente ville vi ha Pia.. vi var veldig enige med en gang, så det var jo enkelt og greit. :-)

Vi hadde navna klare for lenge siden, men kan jo forandre seg når barnet kommer. Skal på UL 16. aug. og da får vi håpe vi får vite om det blir en liten gutt eller jente. Men vi har landa på Aron eller Victoria sålangt... :-)

Vi har ett veldig seriøst alternativ som vi begge har kjempelyst på, og ett som mannen min liker godt, men som jeg ikke liker like godt... Håper det blir det første :) Det er greit å være tidlig ute, forrige gang hadde vi endelig kommet fram til en mulighet rett før fødsel, heldigvis passet jenta utrolig godt til navnet da hun kom :)

Vi har tenkt at barnet skal hete enten Oliver eller Sofie, jeg har en følelse av at vi får gutt, men vi får vente til UL, he he. Vi er enige om navnene. Det viktigste for oss var at de er litt spesielle slik at ikke alle i klassen og barnehagen heter det samme, men samtidig ikke for spesielle.

Annonse

Vi snakker veldig mye om navn, selv om jeg bare er snart 19 uker på vei. Men vi har bestemt oss med å ha noen alternativer, og ta det endelige valget når nurket kommer til verden. Jeg tenker litt sånn at han/hun gjerne ikke ser ut som en sånn eller sånn... Høres kanskje litt rart ut..?

Dette nurket får nok ikke navnet sitt før fødselen er overstått, i likhet med storebror. Men vi har et jente og et guttenavn i bakhold som antageligvis kommer til å bli brukt. Da storebror var på vei hadde vi Julie klart som jentenavn før ordinær ul, men ut kom Julian Seth.....dette visste vi.

Vi har fremdeles lyst til å bruke Julie om det blir ei jente denne gangen, Julie Cathrine. Tenkte litt på Emilie også, men det er blitt både Amelia og Amelie i vår krets...... så da hadde det blitt litt forvirring. Blir det gutt, tenker vi på Liam Thomas. Blir bare første navnet som blir brukt.

Vi har bestemt oss mer eller mindre vi................

Er avhengig av at det kan uttales på engelsk og trøndersk;) (litt av en kombo....hihih) Også vil vi gjerne ha et navn som skrives rett frem, og hvis det betyr noe vakkert i tillegg har vi fått det som vi ville;)

Har hatt følelsen av at det var en gutt og UL bekreftet det;)

Har hatt mange guttenavn på lista oppgjennom tidene: Gabriel, David, Dominic, Leon og et par til som jeg har glemt...

Det er både vanskelig og spennende dette mad navn;) Og er helt enig i at barnet må "bestemme" navnet sitt......... men dattera hadde navnet allerede når jeg var 6 mnd på vei og jeg er ganske sikker på at vi har rett denne gangen også, men hvis ikke finner vi noe annet;)

Vi tenkte først på Leon, men så bestemte vi oss mer eller mindre for Sandre i steden :P hehe

Har ikke vert på UL enda men bare vet det blir en gutt :P hehe viss vi da får vite på UL at det blir en jente så sitter vi her med et guttenavn kun! hehe men men det blir nok en gutt ;)

Annonse

Har egentlig ingen sterk følelse for kjønn denne gangen. Sist bare visste jeg at det var gutt. Nå vet jeg rett å søett ikke. Vi er fast bestemt på at blir det gutt så må det bli en Andreas. Men blir det jente har vi flere alternativ, Marianne, Anette, Tone eller Eirin. Vår favoritt er Anette her da, men det får vi se på når ungen kommer ut... Burde vell egentlig finne noen flere gutte navn også men har liksom låst oss fast Andreas...

Vi har UL den 28, å da vil vi vite kjønn om det går an slik at vi slipper å tenke mer enn nødvendi hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...