Gå til innhold

nå er jeg så j... drittlei alt som har med pp å telling av dager!!!

Anbefalte innlegg

hadde det stooore håpet denne mnd når jeg hadde gått på pergo, men neida igår på dag 28 kom tanta syngende hjem hit.

blir det ikke noe baby her tro???

bare gråt å gråt i hele går å tårene renner godt her idag å

men men er vel ikke annet å gjøre enn å gå på med friskt mot denne pp å.

lykke til dere andre her inne denne mnd også

klem fra meg

Fortsetter under...

Isj da. Sender deg en stor trøsteklem :o) Skjønner deg godt. Man blir skikkelig lei. Har hørt om mange som har blitt gravide i pauseperioden etter pergo. Så fortvil ikke. Mye kan skje ennå. Hvor mange runder med pergo skal du ha?

Ønsker deg lykke til!!!!!

Hei

Vil bare gi deg en stor trøsteklem for jeg vet akkurat hvordan du har det nå. Selv hadde jeg stor tro at det skulle gå bra denne mnd fordi det var rett etter lapraskopi og sa skal jo sjangsen være større enn vanlig. Men nei da, for 4 dager siden satte mensen inn for fullt etter hele fem dager med litt spotting...

Pleier ikke gråte når det ikke klaffer, men denne gangen ble jeg så drittlei og sint på meg selv fordi det ikke funker.

Ikke feiler det oss noe, pergo får jeg ikke og legen vil ikke sette oss opp på venteliste til ivf før tidligst oktober!

Eneste oppmuntringen var at til og med sambo ga uttrykk for at det var kjipt at jeg hadde fått mensen. Han skjønte at jeg var trist og sa at vi neste mnd skulle lage et kjærlighetsbarn - det varmet ihvertfall litt da.

Ønsker deg masse lykke til i neste pp.

Stor klem

takk for gode trøstende ord fra dere begge, jeg skal gå å en pergokur til men må ha 1 pausemnd nå.

får bare bite tenna sammen å håpe at spiren sitter denne pp

klem fra meg

Hei snuppa! Har tenkt masse på deg i det siste... Krysset fngrer og håpt på dine vegne.. Jeg selv har gitt opp, totalt.... Det nærmer seg snart 5 år og 10 mnd siden vi startet denne prøvinga ....

Selv om vi venter på ivf, så føles det usannsynlig at vi liksom skal lykkes med det...

Håper og tror at pergoen vil hjelpe deg litt ekstra neste mnd.. Da pergoen gjerne gir en "bonusmnd" ,altså virkningen sitter i fortsatt og sjansen for el er større....

Jeg synes det er så trist at dere ikke får det til. Med alt dere to har vært igjennom,så burde det komme en spire og bosette seg hos dere nå...

Du vet hvor du finner meg,enten på msn eller på tlf.. Jeg er her for deg snuppen, og det vet du. Kan låne skuldra mi og gråte på når som helst..

Masse gode klemmer til deg fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...