Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Eg har testa posetiv 4 dager før ikm på 3 tester :-) Eg e veldig svimmel men ellers i fin form. Har lest at vis man tester posetiv tidlig å blir veldig fort svimmel så kan de vere tegn på tvillinger. Noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg venter tvillinger. Snart ferdig med uke 11:) Er ikke svimmel, bare kvelds-kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg testa positivt tre dager før ikm, er tvilling selv, men tror nok det er mange myter om graviditet, men en vet jo aldri?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Å har så lyst på tvillinger,men blir ikke skuffte vis de ikke er mere en en der inne :-) Eg får leve i håpe en stund til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg testet positivt 3+3 forrige gang, altså 4 dager før IKM. Var gravid med et barn=) MEN jeg fødte 3 uker før termin, så kan jo være at det var en luremens jeg hadde siste gangen, hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå