Gå til innhold

Moss og omegn-BIM treff???!! ( samme som skravlesiden )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, vi er nå to som skal møtes på cafe i Moss tirsdag 15. kl 11.30. Gøy om det er flere gravide i området Moss/Vestby etc som vil henge seg på ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Dette var spennende!

Er også fra Moss, men må nok jobbe imorgen ja. Nå ble jeg nysgjerrig. Er dere to fra Moss.

Skrevet

Oj!

Dette ble såpass interessant at jeg ikke leste ordentlig.

Må nok jobbe den tirsdagen også jeg. Også skal jeg på ultralyd den dagen. Endelig.

Skrevet

Det var synd!! Vi er sykemeldt, derfor dagtid,,,, Glente helt å nevne sted; Amfi senteret, tror det var Opus. Jeg er fra Vestby, hun andre er fra Moss. Og du da?

Skrevet

Jeg har kjempelyst til å være med men jobber den dagen til 1530. Kommer dere på BIM-treffet den 27.?

Skrevet

Å, så dumt,,,, jeg har bryllupsdag den 27 ; ) Det er først året....kan kanskje avse noen timer på dagen,,,? pleier ikke være så kjip altså. Ser vi har termin samme dag med gutt!!

Skrevet

Har du fått noen tilbakemeldinger om den 27. ??

Skrevet

Jeg er fra Moss, har en gutt på 20mnd fra før. Under forrige svangerskap var jeg sykemeldt, men nå er jeg i jobb. Det treffet den 27., det er i Oslo eller??? Da ble det litt mer skummelt......

Skrevet

Nei, det er på Jeløya ( se BIM treff ) på hovedsiden ; )

Skrevet

Okey, skal sjekke. Er ikke helt inni det greine her ennå......

Skrevet

Egentlig passer ikke den 27. så veldig godt for meg heller. Det var noen andre som hadde foreslått den datoen. Jeg har bare så kjempelyst til å få truffet noen andre gravide i området da jeg ikke kjenner noen! Har prøvd å fått til et treff i juli også men ingen kunne. Men dere kan ikke flytte den 15. til den 16. i stedet? Da er jeg i Moss på formiddagen uten noe å gjøre. Skal til jordmor kl. 09 og så skal jeg på 3D ultralyd senere på dagen. Så mellom 10-10.30 og 13.30 har jeg goood tid til kafé-tur :)

Skrevet

Hei igjen, skulle jo gjerne fått til noe for å endre dette ; ) jeg ser at hun andre har legetime på formiddagen den 16. Jeg har den 17......Æsj! Har du noen andre ideer? Eks uke 34?? Kan høre om det passer for flere da? jeg er rimelig fleksi nå som jeg går hjemme! Vi har jo til og med samme termindato, det er gøy ; )

Skrevet

Jeg bor også i Moss og skulle slengt meg på noe sånt! Men 15. skal vi antakelig reise til Hellas, og er vel heller ikke hjemme igjen til 27. Men er ikke helt sikre på når vi reiser enda da.

Jeg har en jente på 13 mnd som jeg evt må ta med meg!

Skrevet

Heisann du ; ) Vi har litt datotrøbbel.....legger ut nytt innlegg når jeg vet mer, hyggelig å samle en gjeng!

Skrevet

Dere, -skal vi lage en liten mail-gruppe for oss i Mosseområdet, så kan vi kommunisere lettere med hverandre? Jeg ser at du har lagt ut mailen din under skravlesiden Høstgutt underveis. Kanskje vi andre kan skrive til deg med e-post adressene våre, og så kan du koble oss sammen? Og forresten Høstgutt underveis...du og jeg skal vel over på 3. trimester i dag!! Endelig!! :D

Skrevet

Jepp, jeg tok sjansen på det,,,,, jeg er i kontakt med 2 andre fra Moss området, men har ikke truffet noen enda. Litt mer privat enn å shatte her,,,,jeg har nemlig ikke noe msn eller hva det heter?

Jasså,,,er det i dag? jeg trodde det var fra og med mandag? Send en mail så fortsetter vi der el...; )

Skrevet

Hadde vært supert å få mailadr til dere i Moss området....så kan vi bli litt bedre kjent og holde kontakten =0)

Kjempebra!!!

Skrevet

Hei, jeg er hun andre i Mosseområdet.. Det hadde vært kjempegøy å møtes! Jeg er også sykemeldt i to uker nå så jeg kan også på dagtid!

Min msn er [email protected] så kan vi holde kontakten! Foreslå datoer så kommer vi!! Det kan godt bli flere treff det blir bare hyggelig det!!

Skrevet

Hei liveandrea og turtle.

Vi har satt opp et treff tirsdag 22. august kl. 12.00 på Gudegården (tidligere Blå Bord). Håper dere får til å komme. Hvis dere sender e-post adressene eller mobilnr deres til [email protected], så har hun samlet en del av Mossejentene.

Skrevet

Hei! Har kontakt med Dina,så da er det ordnet! Og ja, jeg kommer på Gudegården!

Skrevet

da har jeg fått svart deg på mail!! tar litt tid her visst he,he

Antakelig er vi borte da, men kan jo håpe! men vil da gjerne evt være med senere, og vil gjerne ha kontakt med folk på msn/mail ;O)

Skrevet

Jeg sitter vel inne med alle adr....skal maile dere senere så får vi alle kontakt,,,,

Skrevet

Kjempebra =0) så koslig....

Jeg kommer.....

Skrevet

Du har ikke min;O)

Hva er din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...