Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Er det noen her inne som er plaget med revmatisme? Hadde vært så koselig å ha noen å diskutere erfaringer med,noen som kanskje er i litt samme båt som meg. Jeg er en jente på 30 år med en liten sønn på 13 mnd,har en sykdom som heter Bekterew og som gjør at jeg har ondt nesten hele tiden,og er konstant sliten!føler det er så få unge jeg har truffet med denne sykdommen,så hadde vært så kjekt å pratet med noen i samme situasjon:)Du behøver selvfølgelig ikke komme fra bergen,men hadde vært koselig å treffest!
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 hei, æ e ei jente på 23 år som bor i romsø og har revmatisme. æ har diagnosen barneleddgikt og e inne i en periode kor ting går nedover og kroppen ikkje vil samarbeide me mæ.. har en sønn på 13 mnd æ og... ta gjerne kontakt om du vil... [email protected] mrk mailen med mamma med revmatisme.
Duracella80 Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Hei Jeg har og bekhterevs og bor i bergen. Har en sønn på 2 år og 9 mnd, og er gravid med nr 2. dersom du har lyst til og komme i kontakt med andre unge med revmatisme, kan du bli med i "mødregruppen", gruppe med kvinner med barn og revmatiske plager. møtes en gang i mnd. hilsen ella 26 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå