Gå til innhold

April: Hva er yndlingslekene nå?

Anbefalte innlegg

snuppa elsker å leke med kjøkkenlekene. Har ikke kjøkken enda, men kopper og kar, og så putter hun klosser oppi og serverer oss..hehe.. og så flytter hun klossene rundt i stua. Fram og tilbake... og så leser hun en del i bøkene sine, og vil stadig vekk ha opp tunellteltet sitt..

hva leker gullklumpene deres med?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5843479-april-hva-er-yndlingslekene-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fotsatt bøker - alltid bøker, spesielt de med klaff, og så elsker hun sangboka si. den blar hun i, og når hun kjenner igjen tegningene til "lille petter edderkopp" eller "pekefinger, pekefinger, hvor er du" så gjør hun de bevegelsene hun kan - såååå søt!

kjøpte kjøkkenting til henne fra ikea forrige helg (et sett med minigryter og redskaper og ett med tallerker, bestikk og glass) og det har vært en hit. går rundt med ene kaninen sin og skal mate ham samtidig som hun lager smattelyder.

nøkler. NØKLER! og det knippet hun har fått med sikkerhetslåsnøkler som ikek er i bruk lenger er ikke gode nok, det skal helst være den schvindyre bilnøkkelen (sånn med knapper på, koster 1500 hvis den går i stykker) eller diverse husnøkler (gleder meg til nøkler kommer med mulighet til å ringe på dem for å finne dem). har lært å klatre opp på benken i gangen sånn at hun når opp til nøkkelskapet (åh, så korttenkt jeg var da jeg skrudde opp det).

og klatre. klatrer opp på stoler og ned av stoler. opp på bordet via stolen (au, knall og fall i dag morges), og stå på spisebordet og leke med taklampa av GLASS (grøss, jeg må jo ha øynene på henne HELE tida plutselig). og klatre oppi tripptrappen og utav tripptrappen. jeg blir svett...

godt spørsmål det....egentlig vet jeg ikke helt faktisk. Hun styrer på med noe hele tiden, men det blir veldig lite leking med lekene hennes.

Det blir litt lek med klossene sine, sette de sammen og ta fra hverandre igjen. For det meste følger hun etter oss eller søstrene og vil gjøre det samme som oss. Hun elsker å huske da, det er da noe...

Kjøkken er fortsatt populært her også. Alt som kan puttes oppi og tas utav, åpnes og lukkes likeså - dvs. bøtter, esker, vesker, skap og skuffer. Sondre har nylig oppdaget kosedyrene sine og kaller samtlige for "vovvo". Han bærer dem rundt, koser med dem og gir dem til oss voksne for at vi skal kose med dem. Han elsker å sitte i sofaen og lenestolene med en bok, så i dag har vi vært på Møbelringen og kjøpt en egen minelenestol til ham! Det var suksess!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...