**synne** Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Nå blei jeg fryktelig deppa!!!!! Hadde akkurat besøk av trillepiken vår. -Verdens søteste jente. Så voksen og bare helt herlig! -De skal flytte!!!!! *snufs* Hun har lenge blitt mobbet på skolen, og nå orket de ikke mer, siden skolen har gjort veldig lite for å bedre saken.. Alt fra stygge ord til fysisk mobbing. -To jenter hadde satt seg på henne til hun nesten ble kvalt!!!!! Blir så frustrert over sånne fullstendig hjernedøde folk!! Og foreldre som ikke ser at barna dems gjør noe galt!!! GRRRRRRRRRR!!!! Verden er så ond!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -har blitt mobbet selv, så vet godt hva det går i... De skal ikke flytte så veldig langt, men det blir såpass at hun ikke kan komme en gang i uka..sånn som før ferien... Men vi måtte bare ringe hvis vi trengte hjelp. Vi kan jo hente og bringe henne, hvis nøden skulle bli stor.. Håper hun får det bedre på ny skole og nytt miljø. OG tenk, den skolen skal snuppa gå på!!!! *grøsser* De skal jammen få høre det hvis det skjer noe slikt blandt snuppa sine venner. Og jammen skal snuppa få høre det hvis hun er med på noe lignende!! Uff...måtte bare blåse det ut! Blir så fortvilet! Snuppa var SÅ glad i henne også!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5843211-april-buhuuuuuuuuuuuuu/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 så trist - både at hun flytter og ikke minst grunnen til det!! mobbing er det verste jeg vet, både blant barn og voksne og jeg kan ikke for mitt bare liv forstå foreldre som er totalt blinde for hva ungene deres kan finne på (kanskej lett å si nå, spør meg igjen om 5-15år, men jeg kommer i alle fall til å gjøre mitt beste for å få Matilde til å forstå at alle er ulike og at det skal respekteres). tipper trillepike syns det er stas med lillesynne, så håper dere klarer å holde litt kontakt ) ...og lykke til i jakt på ny trillepike - det er virkelig kjærkomment har jeg merket! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5843211-april-buhuuuuuuuuuuuuu/#findComment-5844100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå