Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Vi venter jente nr to, og vår første datter heter Mina. Her er våre alternativer: *Hannah *Luna *Selma *Sanna Meninger, assosiasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 1. Selma 2. Sanna 3. Luna 4. Hannah flotte navn alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Fine navn alle sammen. Selma passer kanskje best med Mina, de andre blir litt like pga. endingen, men jeg syns personlig at Sanna er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 1. Luna (det er så nydelig) 2. Selma (flott, men veldig poppis om dagen) 3. Hannah (fint, men ville skrevet det Hanna) 4. Sanna (ikke helt min stil, men egentlig ganske fint) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Selma :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Takk for gode innspill... vi holder nok Selma som favoritt akkurat nå, så vi får se om vi ender opp med det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 Selma er finest syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå