gutt 07 + baby 09 Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er i 6+0 i dag (begynnelsen av uke 7) og fremdeles ingen kvalme. Har les om noen som ble kvalm når de var i uke 6. Er det fremdeles mulihet for at kvalmen kan komme? Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til yalisa Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Ja fortsatt muligheter for at den kommer, men håper for din skyld at du slipper. Jeg er i uke 11 nå, og føler meg elendig. Kaster ikke opp, men uvell og slapp hele tiden. Er nesten alergisk mot barnefaren stakkars, men har ikke hjerte til å fortelle ham det. Men blir dårlig av lukter osv, så hans kropslukt tåler jeg ikke. Tror sikkert han stinker nå he he, men neida. Han kan komme nydusjet, og jeg reagerer.Men biter tennene sammen og prøver å holde ut siden han er så veldig opptat av meg og det lille underet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Ja,det er fortsatt muligheter for at kvalmen kommer. Med min første fikk jeg kvalmen når jeg var 8-9 uker på vei og ble ikke kvitt det før jeg var nesten 4 mnd'er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 uff så han jeg det også... klarer ikke lukter, det lukter i bilen hans det lukter av alt........jeg blir kvalm.... sex orker jeg ikke. men heldigvis tørr han ikke heller siden vi mistet i juni.....tar ingen sjanser nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 jeg var ikke plaget sist, og ikke så veldig denne gangen heller... Føler meg litt uvel iblant, men skal ikke klage. Kan jo hende du slipper! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå