Gå til innhold

Til alle flotte damer her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at her er det så god stemning og litt mer "voksent" (sier seg vel selv..) enn på mange andre sider. Så her føler jeg meg "hjemme" selv om jeg bare er i begynnelsen av 30-åra.

En klem til dere alle flotte damer. Stå på!

(Jøss, hvor kom det fra? Tanta kom idag for n'te gang og jeg sitter egentlig og griner.. Jaja... blir visst skrullete)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hællæ Piivo:)

Ja, har vi det ikke bra her!!?! Masse flotte jenter som deler rundt seg av alt mulig rart:) Ja, på denne siden er det godt å være selv etter ørten pp.

Hyggelig at du titter innom disse sidene:) Velkommen skal du være!

Lykke til med den nye pp, 17 mai baby hadde hvert fint ja:) Ja takk, jeg tar en jeg også...hehe

Skrevet

Selv om ingen av oss har lyst til å være her inne så lenge, så tror jeg mange trives godt her. Det er vel bare en bakdel med å bli gravid...og det er vel at en bør forlate denne gjengen....

Gjest Supermum01
Skrevet

Neida, trenger ikke forlate gjengen. Jeg fikk et barn for 4,5 måneder siden. Har nå fylt 40 :-O

Er nok en voksen side, ja....

Jeg traff mannen i mitt liv da jeg var 37 - 19 år etter vi første gang traff hverandre (da var jeg 18, og ikke helt tørr bak øra). Han har i mellomtiden fått to barn. Og nå har vi fått vårt kjærlighetsbarn. Det er kjempetøft - men veeeldig hyggelig!

Skrevet

Ja slik opplever jeg det også. Selv har jeg "lurt meg inn" litt før tiden, men siden jeg har hatt bursdag igår og nå blii 35 så er jeg herved kvalifisert for debattsiden.

Skrevet

jeg synes også at denne siden er positiv og artig!!!

og jeg er gammel nok - og liker det

skulle ha laget en "over 35 og gravid" - tråd også - når vi blir det.....!!

Skrevet

Heisann 71variant =)

Vi har ett forum som heter "gravid i moden alder" som er for de over 35 år!

Det er også her på bim..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...